Levertijd opel astra L

Forumindex Forums Modellen Astra Levertijd opel astra L

4 berichten aan het bekijken - 101 tot 104 (van in totaal 104)
  • Auteur
    Dennis
    Deelnemer
    • Topics 0
    • Reacties 6

Klopt inderdaad, in juni gaan de demos en intros in productie…ik wil sowiezo compensatie..op.1.of andere manier…en dat kan volgens de voorwaarden van de bovag.

Betreft een particuliere bestelling die maart geleverd zou worden

Dennis
    Deelnemer
    • Topics 0
    • Reacties 6

Ik heb een inruilprijs afgesproken, vorig jaar aug…mag er gewoon mee blijven rijden hoeveel kilometer erbij komen maakt niet uit. …dus ik moet geduld hebben….ook al is dat moeilijk…vooral als je op een bepaalde maand rekent…en al lang wacht. :good:

Tourmeister
    Deelnemer
    • Topics 0
    • Reacties 3

Inmiddels (as we speak) worden idd de eerste STs in Duitsland afgeleverd, zowel aan particuliere, als bedrijfsklanten. De samenstelling van de STs zijn ook divers: benzine, diesel, autmaat/handmatig etc. dus dat is hoopgevend. De totale levertijd komt in hun geval uit op ca 15 maanden. Laten we hopen dat wij ook snel aan de beurt zijn.

Rick-Opel
    Deelnemer
    • Topics 9
    • Reacties 67

De UK en Duitse markt hebben voorrang heb ik begrepen van een Duitse dealer. Dus even afwachten idd. Ik hoop zo snel mogelijk bericht te krijgen. Ik heb hem in maart 2022 besteld (ST) en staat nog op 2099 volgens de dealer. Dus nog niet geproduceerd.

4 berichten aan het bekijken - 101 tot 104 (van in totaal 104)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.