Levertijd opel astra L

Forumindex Forums Modellen Astra Levertijd opel astra L

8 berichten aan het bekijken - 276 tot 283 (van in totaal 283)
  • Auteur
    Berichten
  • #18550653
    Sharka
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 January 2019

      88ADBBAF-7579-4ADF-A97F-F4DF3699D23F

      #18551678
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Heeft er iemand enig idee wat de huidige levertijden zijn voor Astra Sports Tourer GS Line phev? Ik heb de mijne op 28 februari besteld.

        #18552980
        7hotdog8
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 September 2009

          Nou, eindelijk is mijn Astra geleverd!

          Ben er helemaal happy mee, wat is het een stoere bak zeg!

          Gaat om een ST GS-line met 1.2T driecilinder, handgeschakeld en voorzien van trekhaak en 18” wielen.

          IMG_8470

          #18553044
          eRVee
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 May 2024

            De mijne (ook een rode zoals hier boven maar dan “standaard” BEV” is 22 mei afgeleverd. Was half maart 2024 besteld dus net iets meer dan 2 maanden. Valt mee!

            PS: De reCAPTCHA van deze site is echt verschrikkelijk of heb alleen ik daar last van?

            #18553076
            7hotdog8
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 September 2009

              Ja, de captcha is verschrikkelijk maar een goed middel tegen bots.

              Ik heb het idee dat de levertijd redelijk gelijk getrokken is met hoe het voor de lerveringsproblemen was. Maandje of 4, geen onduidelijke communicatie, geen verschil tussen wat marketing belooft en wat de fabriek aan kan.

              maar dat is een idee hè, wat de werkelijkheid is valt te betwisten :whistle:

              #18553120
              blikjefris
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 June 2024

                Hier nog een blije Opel rijder!

                Opel Astra ST PHEV – GS editie besteld begin april, nu al geleverd bij de dealer. Nog geen 2 maanden levertijd. Stond gepland voor midden september, dus positief verrast. Wellicht dat ik een uitzondering ben, maar op basis van mijn ervaring en de laatste berichten hier lijken de levertijden wel terug te lopen.

                #18553167
                mikegoldi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  21 March 2021

                  Prices are up.

                  #18554046
                  Jaap Nagtegaal
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    28 November 2023

                    <p style=”text-align: left;”>De mijne is ook binnen! Besteld in november, geleverd eind mei en lease ingegaan begin juli dus nu heb ik hem.
                    Opel Astra Sports Tourer Hybrid GSe!
                    Rijd heerlijk, de app werkend krijgen is nog een uitdaging maar elke dag komt er ineens weer functionaliteit bij :-)</p>
                    Is even wat anders dan rijden met die Grandland met pure pech motor :wacko:

                    IMG_9866

                     

                     

                     

                  8 berichten aan het bekijken - 276 tot 283 (van in totaal 283)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.