Kadett E automaat 1988

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett E automaat 1988

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 460)
  • Auteur
    saluma
    Deelnemer

@KadAstra-EF wrote:

Hey Saluma, zoek je nog zo’n klokje ?
      Ik heb er nog wel 1…..

Rik ;)

Hoi Rick,
      nee hoor,het klokje heb ik boven liggen.Super bedankt voor je aanbod!
      groetjes Marcel.

Astraman
      Deelnemer

De E kadett leeft nog steeds BTW.

Mooie bak, wij hadden vroeger thuis een 88-er 13ne club-uitvoering in exact dezelfde kleur, staat schitterend bij een E-Kadett, kregen we altijd opmerkingen over. Was voor het eerst dat ik bewust meemaakte dat wij een nieuwe auto kregen thuis. Helaas is hij in 1995 kort gereden, hij is wel opgeknapt maar wij hebben toen een Vectra A gekocht.

saluma
        Deelnemer

@saluma wrote:

hmmmmm
          kleine tegenslag met de Kadett.
          De accu is overleden!totaal geen tikje meer.De lampen branden wel,maar dan houd het ook op.Zelfs de code van de radio moet ik opnieuw invoeren.

Het volgende struikelblok is het contactslot.
          Met veel pijn en moeite heb ik het hele slot in zijn totaliteit weggehaald.Nu moet de ‘nieuwe ‘ er weer op.
          Maar ik zit met dat boutje!
          Kom er bijna niet bij.
          Kan ik de schroefdraad niet wegboren en dan met een bout en moer het slot vast zetten?Ik wil wel een slotmoer gebruiken.
          Graag jullie mening.
          gr Marcel.

Het nieuwe slot zit erin en niet met de bovenstaande methode.Ik heb het op een andere,betere manier gedaan en hij gaat de komende 100 jaar niet meer los.
          Nu alleen ff langs de dealer voor een accu en ik ben weer klaar!
          groetjes Marcel.

saluma
          Deelnemer

Ondertussen heb ik contact gehad met Opel Nederland.
            Met de vraag of zij konden achterhalen wanneer de Kadett geboren is.
            Het schijnt tussen september 1987 en augustus 1988 te zijn in Antwerpen,Belgie.Een exacte datum konden ze niet meer terug vinden.

Ik was gewoon nieuwsgierig omtrent het beboortejaar van de Kadett.
            Leuke reacties,nette e-mail,en elke dag keurig antwoord.Verrast waren ze wel dat er toch nog Kadetts rondrijden in de nette en goede staat.
            Dus dit geld ook voor iedereen!
            Hou je Kadett netjes en knap en verzorg hem goed!!!!!!!
            groetjes Marcel

Anoniem

Ik heb het geluk dat mijn Astra in belgie geleverd is. Ik heb er nog een papier bij waar de produktiedatum op staat :)

saluma
              Deelnemer

@Mr.F wrote:

Ik heb het geluk dat mijn Astra in belgie geleverd is. Ik heb er nog een papier bij waar de produktiedatum op staat :)

Dat is natuurlijk helemaal gaaf!Je kan er wel niets mee,maar toch het idee erachter.Bewaar het maar goed zou ik zo zeggen!
                groetjes Marcel.

Anoniem

Je hebt er inderdaad helemaal niks aan maar toch is het leuk ja, productiedatum van mijn F is 28-10-1993, Modeljaar 1994 dus.
                  Verder heb ik zelfs een schadeformulier van 1993 erbij in een map van de dealer die heb geleverd heeft. :thumbup

Raluph
                  Deelnemer

Leuk dat opel nederland reactie terug geeft en dat ze je hebben kunnen helpen (soort van).
                    Ik heb alleen een onderhouds boekje dat van 86 tot ongeveer 95 is bij gehouden. En de orginele handleiding heb ik nog maar verder helaas niets.
                    Ohja de orginele sticker van de garage waar hij 25 jaar geleden gekocht is, zit nog op de achterklep….ook wel leuk

saluma
                    Deelnemer

@ Raluph
                      die dealer sticker zit er bij mij ook nog op.Weleenswaar goed verdroogd en vervaagd,maar ik kan nog lezen wat er op staat.Auto Mergelland.
                      Verder geen stickers oid aanwezig.

En het is inderdaad leuk van Opel Nederland dat ze de moeite nemen.M’n e-mail werdt vergezeld met wat foto’s van de Kadett.

Raluph
                      Deelnemer

Mijne zit er voor 25 jaar nog goed uit….beetje verweert maar verder nog goed te lezen

En verder zit er nog een NL sticker op…en die is geelig (geworden) weet niet of die 25 jaar oud is….
                        maar had het eerlijk niet verwacht dat opel nederland zulke dingen doet…maarja vriendelijk zijn en foto’s mee sturen doet wonderen zo te horen ;)

Anoniem

Dat heb ik dan weer niet :(

Raluph
                          Deelnemer

je kan ook niet alles hebben hè ;) en volgensmij zijn we allemaal blij met de auto en maken die kleine dingen het allemaal nog iets leuker

Anoniem

Dat bedoel ik! ;)

saluma
                              Deelnemer

Nu we het toch over kleine dingetjes hebben,ik heb gisteren een deel III gevonden van 1988.
                                Ik heb diverse deel III liggen van verschillende jaren en verschillende auto’s die ik en m’n vader gehad heb.Het kenteken wat er op stond was van mijn oude Ascona B.
                                Dit heb ik met Paintshop verwijderd en het kenteken van de Kadett er op gezet.
                                Daarna uitgeprint en voila………een ‘ illegale ‘ versie van de deel III achter het voorruit.
                                Ik vindt het heel geslaagd.
                                Het deel III wat er op zat was uit het jaar 1991.Nu dus van 1988.

Misschien zijn er meerdere die dit graag willen.Ik kan dan een foto ervan maken en doormailen zodat je zelf je eigen deel III kunt maken zoals ik het gedaan heb.Geef dan ff je bouwjaar door van je auto.

hier de oude

groetjes Marcel.

Anoniem

Netjes!
                                  Van mn rode heb ik er ook nog 2, 96 en 97.
                                  Op deze Astra zou het een beetje nep zijn met een invoer kenteken ;-)

saluma
                                  Deelnemer

Is jou Astra ingevoerd uit het buitenland dan?

Raluph
                                    Deelnemer

Leuk gemaakt…..
                                      Ik heb deel 3 niet….mijn opa nog wel van ´96 aan de garagedeur geplakt. Maar het zijn van die leuke details. Zelfde als je een pak bonnen hebt die in al die jaren bij gehouden/bewaard zijn.
                                      Van mijn auto weet ik van de geschiedenis niet heel veel..alleen waar hij nieuw afgeleverd is…dat hij nieuw was gekocht door een belastingadviseur(iets met belasting deed die man) en waar hij in onderhoud is geweest….

Anoniem

@saluma wrote:

Is jou Astra ingevoerd uit het buitenland dan?

Ja uit België, komt van 1e eigenaresse :)

saluma
                                        Deelnemer

Gisteren even twee kleine filmpjes gemaakt van m’n vriend.
                                          Op het eerste filmpje zie je dat ik m’n wieldoppen eraf heb.Deze worden vandaag gespoten in de grijze kleur.Vindt het persoonlijk mooier staan dan de zilveren doppen.Geeft een wat ouder uiterlijk.Maar hiervan komen vanmiddag de foto’s van.
                                          Nu eerst de filmpjes.
                                          http://youtu.be/22jP0_rZ5O8″ onclick=”window.open(this.href);return false;
                                          en de tweede………..
                                          http://youtu.be/cRtS136GGrM” onclick=”window.open(this.href);return false;

groetjes Marcel.

rickykadett

een onvoorstelbaar mooie kadett!

op pagina 7 wat een dashboard zoo simper en toch een echte werkplek he,
                                            nog een topper vind ik de wielkasten , dat rood knap op(Y)

heb je trouwnesn orginele bougiekabels of die van bosh?

:thumb

saluma
                                            Deelnemer

Het is even stil geweest omtrent de Kadett.
                                              Maar ondertussen ben ik bezig geweest met allerlei andere dingen.Onder andere naar de sloop voor kleine onderdelen voor de Volvo.

Voor de Kadett heb ik van een medeforummer mooie zgn opbouwmistlampen overgenomen.Hele aparte verschijning,al zeg ik het zelf Echt jaren 80.Volgens mij zijn de voorgangers van de inbouwmistlampen.
                                              Ik vindt ze in ieder geval erg apart om te zien.
                                              Het monteren was niet echt moeilijk.Het aansluiten doe ik volgend jaar,want het is nu niet echt weer om ff lekker aan de auto te rommelen.
                                              Maargoed,zeg wat je hart vindt,maar ik vindt ze super.!!!!!
                                              groetjes Marcel.

@rickykadett

De Opeldealer hier in Enkhuizen heeft helaas bijna geen originele onderdelen meer van de Kadett.Ik heb ze bij Brezan vandaan.
                                              En dat dashboard………..meer heeft een mens toch niet nodig?En alle extra functies (wat in onze Volvo V40 zit) kan allemaal stuk gaan.

Anoniem

Ziet er leuk uit, alleen dat bordje vind ik zelf niks.. :thumbup
                                                Knappe kadett heb je hoor!

saluma
                                                Deelnemer

@Mr.F wrote:

Ziet er leuk uit, alleen dat bordje vind ik zelf niks.. :thumbup
                                                  Knappe kadett heb je hoor!

Dat bordje gaat er ook vanaf.Het jaar is om.Dat hang ik mooi op zolder aan de muur.

Zijn hele aparte lichten,ik heb ze vroeger maar 1 keer gezien.Daarna nooit meer.Tot nu dan hahaha
                                                  gr Marcel.

Marc GSI

Hoi Marcel , mooi om te zien dat de mistlampen op een goede plek zijn terecht gekomen.
                                                    Het is idd heel appart om te zien in het echt en ik weet zeker dat je iets bijzonders hebt en toch origineel Opel.
                                                    Er zijn er maar weinig van ( ik heb heb ze in iedergeval nog nooit gezien in het echt , tenminste gemonteerd op een Kadett dan :D )
                                                    En dat bordje heb ik ook nog steeds op het dashboard van mijn Vivaro liggen :D

Groetjes Marc ( MaBre)

saluma
                                                    Deelnemer

@Marc GSI wrote:

Hoi Marcel , mooi om te zien dat de mistlampen op een goede plek zijn terecht gekomen.
                                                      Het is idd heel appart om te zien in het echt en ik weet zeker dat je iets bijzonders hebt en toch origineel Opel.
                                                      Er zijn er maar weinig van ( ik heb heb ze in iedergeval nog nooit gezien in het echt , tenminste gemonteerd op een Kadett dan :D )
                                                      En dat bordje heb ik ook nog steeds op het dashboard van mijn Vivaro liggen :D

Groetjes Marc ( MaBre)

Hoi Marc,
                                                      Ik was even je naam kwijt,sorry!
                                                      Maar ik ben er heel content mee.Vindt het ook super staan.Het bordje heb ik er inmiddels vanaf gehaald,volgend jaar ga ik weer naar Dronten en dan zal er wel een nieuw bordje op komen.Helaas heb ik voor de zaak geen Opelbus,maar een LDV.Dus daar past zo’n bordje niet in

Ik heb vanmiddag even de Opeldealer gebeld voor de bolletjes.Waarschijnlijk moeten er H1 lampjes in.
                                                      Maar tegen die tijd dat ik het ga aansluiten zal ik er wel achter komen.

Die sticker die ik van je gekregen had,moet die in de motorruimte?(alleen originele Opel onderdelen enz)
                                                      Ik ben er erg blij mee.Was even wennen,twee van die uitsteeksels,maar hoe langer ik er naar kijk………ja…..het heeft iets speciaals.

Nogmaals super bedankt!
                                                      groetjes Marcel.

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 460)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.