Kadett E automaat 1988

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett E automaat 1988

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 451 tot 460 (van in totaal 460)
  • Auteur
    Berichten
  • #17798698
    Vinci
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 August 2009

      Nederlanders kunnen altijd lekker zeiken over de prijs en vinden het allemaal maar niks waard. Zie dat ook met onderdelen. In het buitenland betaalt men zonder pardon flinke bedragen voor zeldzame onderdelen, maar hier is het ouwe zooi en mag het geen knaak kosten. Het is allemaal marktwerking natuurlijk, maar deze dett ging kort geleden in Duitsland voor 3400 euro hoor:
      http://www.ebay.de/itm/351670821699?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT” onclick=”window.open(this.href);return false;

      En zo heb ik er wel meer zien gaan voor dat soort bedragen, ook in Engeland. Daar schat men een klassieker tenminste wel op waarde…

      Als je ziet hoe zeldzaam de Kadett is geworden, en hoe iconisch die auto is. Ik zet wel eens een onderdeeltje te koop op internet en als ik er Kadett bij zet dan is het altijd zo weg (niet in Nederland dus…) Eentje in goede originele staat vinden is gewoon haast onmogelijk, dus mag naar mijn mening ook best wat kosten.

      Dit allemaal even los van wat Marcel er voor gevangen heeft en wat er nu voor gevraagd wordt, ik vond persoonlijk 800 euro wat hij er toen voor vroeg belachelijk weinig.

      #17798699
      midnight black
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 December 2011

        Sommige mensen voeren hier ook een mooi Kadettje in om er vervolgens snel definitief afscheid van te nemen:
        http://www.autoweek.nl/forum/read.php?6,4352903,page=128″ onclick=”window.open(this.href);return false; :cry

        #17798700
        Vinci
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 August 2009

          Die ken ik, had wel flink schade gehad die groene vijfdeurs. Was van een meneer die niet zo goed was in de Nederlandsche taal… Wou voor een habbekrats bumpers bij me kopen vorig jaar. Deal ging niet door.

          #17798701
          markkie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 September 2010

            Wel netjes gemaakt de schade. Op wat spuitnevel weinig van te zien.
            Was laatst een buurman van deze man voor onderdelen bij mij. Mag met de kadett rdam niet meer in. Daarom slooppremie en wat recentere auto gekocht. Vandaag nog wat onderdelen eraf gehaald.

            Grt Mark

            #17798702
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Onderwerp gesplitst door offtopic reacties
              Nieuwe onderwerp viewtopic.php?f=192&t=195222

              #17798703
              saluma
              Deelnemer
                Lid sinds:
                17 November 2010

                ‘De Kadett is verkocht.Ik ben van de week gebeld door de ‘nieuwe ‘ eigenaar die hem wilde kopen.
                De verkoper zie dat de auto over was gespoten,er andere spatborden op zaten enz.
                Die eigenaar vroeg dit aan mij en ik zei dat het allemaal larie is.
                Uitgelegd wat ik er mee gedaan heb en hij was bijzonder blij met m’n antwoorden.
                De Kadett wordt nu bereden door een ouder echtpaar.
                Gisteren om 14.30 uur hebben ze de auto gekocht.De man vroeg of hij mij mocht bellen als er iets was.
                De Kadett rijdt in de buurt van Otterloo.
                Ben blij dat hij niet wordt afgeboerd of de cross in gaat.

                #17798704
                KadAstra-EF
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 July 2010

                  Leuk dat je even contact hebt gehad met de nieuwe bezitters van je ex E.
                  Had je dat bedongen bij verkoop dan ? “ik wil contact hebben met degene die m koopt”?

                  Rik :)

                  #17798705
                  saluma
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    17 November 2010

                    Nee hoor Rik,maar ik denk dat het op een factuur stond die ik erbij gedaan had.Die oudere man heeft mij gebeld.
                    Wel erg grappig.

                    #17798706
                    KadAstra-EF
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      24 July 2010

                      Das zeker grappig en het zal je rust geven. zoals je al zei, hij beland niet op de cross en wordt niet afgeracht :thumb

                      Rik :)

                      #17798707
                      Raluph
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        25 January 2011

                        mooi om te horen :thumbup

                      10 berichten aan het bekijken - 451 tot 460 (van in totaal 460)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.