Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Kadett E automaat 1988
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 augustus 2014 om 16:07 #17798648
Uit de schorsing betekent dat er gereden moet worden. naa 4 maanden stilstand was het 2 a 3 seconden even doorstarten en lopen met die handel.Alsof hij gisteren nog gereden heeft.
Maargoed,de automaat in de D gezet en rijden maar.
Ook mocht een kleine fotoshoot niet ontbreken natuurlijk.
Was een superlekkere zondag.
gr Marcel
3 augustus 2014 om 17:03 #17798649Leuk, foto’s maken bij een slooppand :jerry
nee grapje, je E ziet er weer goed uit :thumbRik :D
4 augustus 2014 om 17:46 #17798650Dankjewel Rik,
Het slapen heeft hem best wel goed gedaan.Vandeweek wordt de remolie ververst.Dit doet een monteur van de Opel,die jongen is echt top!!
Het motorolie verversen doe ik zelf,vindt ik leuk werk,maar dat remolie is ff wat anders en dat laat ik door de vakman doen.Verschil moet er zijn,dacht ik zo.De Kadett kan dan weer met verse olie deelnemen aan de toerrit in Alphen aan den Rijn in september.Dan is er een Oldtimerdag voor alle soorten en maten en merken auto’s.
24 oktober 2014 om 13:38 #17798651@saluma wrote:
Uit de schorsing betekent dat er gereden moet worden. naa 4 maanden stilstand was het 2 a 3 seconden even doorstarten en lopen met die handel.Alsof hij gisteren nog gereden heeft.
Maargoed,de automaat in de D gezet en rijden maar.
Ook mocht een kleine fotoshoot niet ontbreken natuurlijk.
Was een superlekkere zondag.
gr Marcel
Beetje late reactie :oops: maar ik denk wel te weten waar je deze foto’s gemaakt heb. Volgens mij hebben ze daar ieder jaar een wandeltocht van 40 kilometer.
gr
Marcel25 oktober 2014 om 09:26 #17798652Hoi Marcel,
ja dat klopt dit is op de Westerkerkweg.Vond het een leuke locatie voor wat foto’s.En die wandeltocht is MM loop.25 oktober 2014 om 21:33 #17798653De Kadett krijgt er een merkgenoot bij.
De Volvo V40 moeten we helaas wegdoen omdat er te weinig ruimte in de achterbak is.De kinderwagen kan er niet in zonder gepuzzel.
We hebben gekozen voor een Zafira A 2e generatie 1.6 16V MAXX uitvoering.
Proefrit gemaakt en wat de ruimte betreft is het bijna een spacewagon.
Ook heeft deze Opel bijna alle opties die de Volvo ook heeft,zelfs meer airbag.Over de hele lengte van auto zitten er gordijnairbags in.En niet te vergeten de ruimte achterin is bijzonder te noemen.
Dus volgend jaar bij M&M dronten meeting is deze Za4ra ook van de partij,samen met de overgrootvader van hem,de Kadett E.
Aanstaande vrijdag kunnen we hem ophalen bij de Opeldealer!!!
26 oktober 2014 om 20:04 #17798654Hoi Marcel, dan had ik het idd goed gezien op de foto. :)
En gefeliciteerd met de uitbreiding van het wagenpark.Heb je de Astra-F station ook nog :?:
Gr
Marcel26 oktober 2014 om 20:34 #17798655Hoi Marcel,
Ik heb de Astra inderdaad nog.Dat malle ding (gekocht voor €450,-) rijdt nog steeds super!!!
Mijn vrouw gaat in de Za4ra rijden,en ik in de Astra.Een vrouw moet je wel eens verwennen,dan ben je er weer een tijdje vanaf hahahaAanstaande vrijdag kunnen we hem ophalen en de Volvo laten staan.
Zaterdag is het Opel Testdag en heeeel misschien als het droog is kom ik met de Kadett.ff iedereen zijn ogen uitsteken hahaha26 oktober 2014 om 21:02 #17798656Dat is een goed idee :) laat ze allemaal maar zien hoe een Kadett-E er na zoveel jaar uit kan zien :)
24 februari 2015 om 20:44 #17798658Vandaag moest de Kadett voor de APK.
Afgelopen zondag wakker gemaakt,zeg maar bruut verstoord.Accu erin en starten en lopen.En dat na een klein half jaar helemaal niets doen!!! Gewoon super.Heerlijk gereden afgelopen zondag.Geen kraakje,geen rammeltje,alsof hij gewoon dagelijks rijdt.
Vandaag dus opgehaald vanuit m’n werk.Eerst naar huis,moeder de vrouw mee en met de E2 naar de garage.
Terug naar huis reden er dus twee Kadetts.Maar waar het om gaat is dat de oude Kadett weer goedgekeurd is.Totaal geen op of aanmerkingen.En de monteur ken ik jaren,en hij weet hoe ik met de Kadett ben.Maar hij kwam er met vlag en wimpel door de APK heen.
Volgende week gaat de Expression even naar de garage om de remvloeistof te laten vervangen,want die is goed zwart.
24 februari 2015 om 21:11 #17798659Hartstikke goed man. Goed nieuws :thumb
Rik
24 februari 2015 om 21:34 #17798660Super! :thumbup :thumbup En als je nou moest kiezen tussen sedan of hatchbak, wat zou het dan zijn?
24 februari 2015 om 22:00 #17798661Tsss,die za4a is bijna eng,op de wielen na exact de mijne,zelfde kleur,en ook een MAXX.
Kadett zou ik wel weten,de E1!!!
Hatchback is zoveel leuker!!!25 februari 2015 om 19:07 #17798662Maar een sedan is wel al veel zeldzamer! Ik herinner mij trouwens nog dat ik een witte sedan in gt trim in de folder met de zwarte stalen 14″ velgen een begerenswaardige auto vond.
26 februari 2015 om 19:21 #17798663Erg nette auto!
ziet er in het echt nog beter uit als op de foto’s !
hele topic gelezen, en man man man wat heb jij een liefde voor die auto! echt super dat er nog mensen zoveel doen aan een toch wel oudere auto en wat n mazzel heb je dat de kadett nog in zo n goede staat was
ga zo door!
5 april 2015 om 17:26 #17798664Vandaag bij de meeting geweest in Amersfoort van TT/TC.
Mooie auto’s gezien,leuke jongens en veel gezien.
Mocht ik rond 16.00 uur toch de 2e prijs in de wacht slepen in de categorie oldtimers.
Weer een beker erbij!!!
Dus ook vandaag,net als vorig jaar bij M&M zo trots als een pauw naar huis met een beker.
Maar wat rijdt de E1 toch heerlijk.Geen stootje,geen kraakje niets.Gewoon heerlijk om op de weg te rijden.En ja,de mensen die achter me rijden zullen toch wel wat geduld moeten opbrengen,want ik ga niet harder dan 100km/u.Op de dijk Enkhuizen/Lelystad reed er dus een sliert auto’s achter me
Respect voor oudere hebben hahaha
gr Marcel5 april 2015 om 18:30 #17798657:thumb
5 april 2015 om 19:41 #17798665Netjes hoor, weer een prijs erbij!
19 mei 2015 om 17:00 #17798666:D :thumb :D
4 juni 2015 om 17:39 #1779866716 juli 2015 om 20:33 #17798668Trieste mededeling,maar de E1 is ingeruild voor een Vectra B2 Sport Edition.
De reden:
Ik heb er totaal geen tijd meer voor.De auto staat veelste lang stil,kost me geld,rijden doe ik er dus niet meer mee.Moet eerlijk zeggen dat ik het niet leuk vindt,maar als iets zinloos stilstaat,is dat gewoon zonde geld.
Ook de Expression gaat binnenkort verkocht worden,en blijft naar alle waarschijnlijkheid hier op het forum rondzwerven.
De twee Kadetts bij elkaar kosten meer dan de Vectra aan wegenbelasting.
Ik heb een keus gemaakt waar ik toch wel achter stond.
De E1 was m’n show auto,en de Expression m’n daily auto.
Maar omdat mijn vrouw ook wel eens de Expression meenam met de kleine meid,vondt ik dat geen veilige gedachte.Veiligheid gaat dan toch voorop.
Dan zullen jullie zeggen,je heb de Zafira toch? Klopt,maar die nam ik wel eens mee naar het werk,omdat deze wagen te korte stukjes reed.Als mijn vrouw te werk moet dan brengt ze de kleine meid naar haar zus.Dat zijn kippestukjes,en dat is niet goed voor een auto.
Daarom wisselen we wel eens van auto.Kortom,deze keuze hebben wij hier samen gemaakt en hebben nu gewoon twee auto’s in plaats van 3,waarvan 1 continu stilstaat,terwijl de kosten doorliepen.
Helaas zal ik hier niet zoveel meer te vinden zijn,maar wel weer bij de Vectra/Signum rubriek.
Hier de de Vectra in beeld.
groetjes Marcel
16 juli 2015 om 21:09 #17798669Hmm dat is inderdaad spijtig en gaat de E1 naar een liefhebber of ingeruild? Ik ken dat trouwens, hobby mag geld kosten maar in Den Haag maken ze het een onnodig dure hobby voor die paar plezierritjes per jaar dat moet toch anders kunnen!
19 juli 2015 om 06:43 #17798670@ Midnight Black
Ik heb hem ingeruild bij een garage in Putten.Het gaat me gewoon nu echt geld kosten.Het is gewoon niet anders.En om eerlijk te zeggen was de lol er al een beetje vanaf.19 juli 2015 om 08:27 #17798671Dus geen kadettje van jou meer op de meeting …
Zal je wel zien met de vectra :jerry19 juli 2015 om 08:28 #17798672@-BlendjuH- wrote:
Dus geen kadettje van jou meer op de meeting …
Zal je wel zien met de vectra :jerryNee inderdaad,geen Kadetts meer op meetings.En misschien zal ik wel een keertje met de Vectra komen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.