HMI Module / Scherm uitval Astra K

Forumindex Forums Modellen Astra HMI Module / Scherm uitval Astra K

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #18343926
    ardebr
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 November 2016

      Ronny Roethof: ik heb op 6 mei 2017 mijn nieuwe Astra Sports Tourer opgehaald in Apeldoorn en vandaag, 19 dagen later… valt inene het scherm van mn infotainment uit..
      Geen enkele knop reageert meer, stuurbediening doet niets meer, maar de laatste actieve zender hoor je nog wel.. het maakt niet uit wat ik probeer.. aan/uit zetten, etc..

      Ik heb hetzelfde probleem gehad. De dealer heeft toen de complete unit vervangen en sindsdien heb ik geen problemen meer! Hopelijk gaat Broekhuis in Lelystad voor jou hetzelfde regelen!!

      #18343969
      eppo61
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 May 2017

        Ik ben ervan overtuigd dat Broekhuis Lelystad het helemaal in orde gaat maken voor jou. Mijn ervaringen met Broekhuis Zwolle zijn tot nu toe uiterst tevredenstellend !
        In de afgelopen 26 jaren en 7 nieuwe VAG-auto’s (Golf/A3) nog nooit zo’n goede dealer meegemaakt :toppie:

        #18366972
        Dantone
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 June 2019

          Mijn scherm is blijkbaar ook defect astma k sports tourer uit 2017. Opel wil niet meewerken aan coulance ivm loyaliteit. Terwijl deze wel dealer onderhouden is. Alleen niet via Opel. Dus de kosten voor nieuw display a 1500 zijn voor mij.

          Terwijl electronika onderhouds onafhankelijk is, en je van degelijke apparatuur mag verwachten langer mee te gaan.

           

          Heeft iemand een oplossing hier mee te dealen

          #18518080
          Haak1979
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 March 2023

            Gisteren deze geplaatst: https://opel-forum.nl/forums/topic/navi-900-intellilink-blijft-herstarten-en-geeft-dan-op/

            En dan nu dit topic zien.

            Mss weten jullie dit:

            • Kan dit gedaan worden door een ander bedrijf dan de dealer? Dit doe je niet even zelf neem ik aan?
            • Wat kost dit ding(hmi module) ongeveer?
          4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.