Henk-400 diverse projecten

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Henk-400 diverse projecten

8 berichten aan het bekijken - 801 tot 808 (van in totaal 808)
  • Auteur
    Berichten
  • #17971815
    henk 400rr
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 June 2004

      Sorry voor de (erg) late reactie, Heb me al een tijdje niet gemeld hier, simpelweg dat het erg druk is en ook ik heb een aantal knopen moeten doorhakken om mezelf een beetje in het gareel te houden.

      Maar het klopt, er deed zich een mogelijkheid voor om deel te nemen met de GTC rally en Marcel heeft in dit geval het stuur overgenomen en samen met Michiel deze rally gereden in de Legends klasse, helaas vielen ze uit met een lekke band op 1 van de laatste kp’s, een beetje op een ongelukkige plek en het wiel kregen ze er niet op tijd af.

      Zelf was ik dat weekend onderweg met de Subaru, die viel uit met een kapot wiellager, een beetje een pech weekend dus.

      Qua projecten is er wel wat in de planning, echter…tijd.. ik heb me voorgenomen wat meer in de verkoop te doen en eens even meer te gaan richten op andere zaken, betekend dat we waarschijnlijk als bedrijf iets minder in de rallysport gaan zitten, maar tegelijk wat meer andere sporten gaan onderzoeken.

      Het bedrijfspand is nog steeds niet geheel klaar, er zit te veel werk in om dit ook nog naast de werkzaamheden te doen wat bij een bedrijfje hoort, maar het einde is in zicht, de geplande openingsdag is naar volgend jaar geschoven. Ook is de site weer veranderd, het is nu rechtstreeks http://www.henk-400.nl geworden, deze site gaat straks zelf veranderen ivm een webshop aan onderdelen, nu is het overzicht wat lastig en een IT-bedrijf is dat wat aan het fatsoeneren, zelf ben ik daar een nul in.

      Ik beweeg me momenteel weinig op internet, het meeste actief ben ik nog op de facebookpagina.

      #17971816
      Tech 1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 February 2013

        Jammer van het wiellager,wel gave wagen :thumb

        #17971817
        henk 400rr
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          Zeker een gave bak, trekt ook lekker hard op :thumb

          Bedankt voor de foto’s sta er ook nog op zie ik. :thumb

          #17971818
          henk 400rr
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 June 2004

            Tijdje hier net geweest, simpel, heb het tering druk.

            Ondertussen weer veel gebeurt, heb wat investeringen gedaan en ben bezig met de website en onderdelenleveranciers / prijzen.

            Qua projecten is het wat een komen en gaan van kleine dingen, mijn eigen projecten staan even op de wachtrij.

            Was al van plan binnenkort weer even wat op te starten, aangezien we wel wat plannen hebben om wat te doen dit jaar.
            Ik wil de Celica weer actief hebben en Marcel wil graag Oostenrijk rijden met de Kadett.
            Verder ben ik bezig om wat andere gebieden te verkennen en te kijken waar ik mezelf nog wat nuttig in kan maken.

            #17971819
            henk 400rr
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 June 2004

              Oh ja.. en ik kom er maar niet aan toe: open dag plannen….

              #17971820
              henk 400rr
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 June 2004

                het is alweer een tijdje druk, een aantal andere auto’s in de zaak momenteel en weinig tijd voor mijn eigen materiaal:

                Een Quattro TT, beetje schade, reparatie en achterstallig onderhoud.

                Voorkant eraf gehaald, dat was wat makelijker om bij de onderdelen te komen

                inmiddels staat hij weer op de bandjes

                Velgen zijn gerepareerd, gericht en gespoten

                Een Volvo T5-R

                Ook deze had de nodige technische aandacht nodig

                En die staat ook weer op de tijdelijke bandjes

                Verder nog wel even een optreden verzorgt met de Kadett-400 bij Rally for kids, waar de kinderen centraal staan met hun wens.

                #17971821
                jethro
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 February 2008

                  Goed bezig!! :thumbup :thumbup

                  #18334979
                  henk 400rr
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    29 June 2004

                    Ok, lange, lange tijd hier niet geweest, merk dus ook dat er best veel veranderd is en ik zie dat er veel foto’s niet meer gepubliceerd staan om wat voor reden dan ook.

                    Reden van afwezigheid: simpelweg geen tijd en te druk.

                    het beste is me via Facebook te volgen via:
                    Pagina Henk-400 facebook

                    Daar staat ook de recente projectenstatus en andere dingen die we doen.

                  8 berichten aan het bekijken - 801 tot 808 (van in totaal 808)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.