Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Henk-400 diverse projecten
- Dit onderwerp bevat 807 reacties, 98 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 december 2016om 15:33 door henk 400rr.
-
AuteurBerichten
-
6 juli 2014 om 11:18 #17971692
@RISL wrote:
Ben gisteen bij de kp Etten-Leur Ce trum wezen kijken, geen classics gezien helaas.
Ook jullie helaas niet, zonde van die koppeling.Wilde nog op de service komen kijken, maar daar stond een nogal norse vent kaartjes te controleren.
Zag hem gistermorgen langsrijden op de autoambulance toen ik bij het park fermé was,vrijdag hebben ze wel gereden voor de rally aan.
Helaas moesten we zaterdag al weer om 15.15 uur richting huis,dus maar de helft van de 1e Kp van zaterdag kunnen bekijken vanwege het pas na de middag herstarten van de rally :(6 juli 2014 om 14:15 #17971693Weet iemand wie er X1 reed voor de rally?
X2 was Alex Belder, die reed ook in z’n eigen auto.De E30 M3 die dit jaar als X1 werd gebruikt, reed vorig jaar X2 met Cally Weijs achter het stuur. Ben benieuwd wie er dit jaar achter het stuur zat?
Heb helaas geen foto van de zijkant waar de naam op de achterste zijruit stond en op de foto van schuinvoor is het net niet leesbaar.
6 juli 2014 om 19:44 #17971694Vrijdags stond er Tijink op het raam linksachter van de x1,zaterdag Veldhuisen.
6 juli 2014 om 20:32 #17971695Mooie foto’s, dank je wel. :thumb
Helaas moesten we dus na 4 proeven opgeven, de koppeling hield het niet meer, maar we kijken terug op een zeer geslaagde GTC rally, we hebben veel plezier gehad en we hebben de Celica even goed kunnen uitproberen, we weten wat de auto kan en dat er nog meer in zit.
Een paar puntjes kunnen nog wat beter, ophanging staat iets te slap misschien, maar verder weinig zaken.
Straks met de nieuwe koppeling gaan we nog wat beleven.We waren wat klein bezet dit keer, maar we hebben alles goed doorstaan.
Zeer goed en erg leuk contact gehad met de organisatie en ook met de officials.
7 juli 2014 om 18:53 #17971696waar is die zwaailamp voor ?
7 juli 2014 om 20:43 #17971697Dat is de nul-auto, die rijdt voor de rally uit als een soort laatste controle van het parkoers.
8 juli 2014 om 19:43 #17971698aah op zo’n manier dacht al
8 juli 2014 om 20:49 #17971699In de praktijk is het meestal de baan vrij maken voor de competitie rijders, of de laatste waarschuwing na alle andere auto’s.
Anyway, de volgende rally komt er al weer aan en de kadett wordt weer klaar gemaakt, deze week nog de remmen afmonteren en proefrijden, dan kan hij weer naar de APK.
8 juli 2014 om 21:47 #17971700Ja ziet er goed uit mannen volgende rally ben ik er ook weer bij….als hulp,steun,en service medewerker…..
nu nog beetje druk met werk..dus weinig tijd vd hobby…groetjes team waldsein…..13 juli 2014 om 11:19 #17971701Vanavond de laatste belangrijke klusjes afgemaakt aan de kadett, de remmen zijn nu in orde gemaakt, ze moeten nog wat “ingeremd worden” maar de pedaalslag e.d. is nu dik in orde.
Ook zijn er een aantal testritten gemaakt.Dit is de 1e testrun na een hele lange tijd met de Kadett 400: https://www.youtube.com/watch?v=IvVauFIVuGM&feature=youtu.be
Dit is een latere testrun met de kadett 400: https://www.youtube.com/watch?v=zagnziZbb_c&feature=youtu.be
Deze week nog een paar kleine dingetjes en dan is hij d’r klaar voor.
15 juli 2014 om 22:19 #17971702APK zit er weer op, met dank aan garage Kemker te Koudum :thumb
En de auto heeft op de proefbank gestaan voor een duurtest bij Postma in Balk, kijken of de aanpassingkjes aan de sproeierbezetting geholpen heeft, de test was goed, alles was in orde.
16 juli 2014 om 17:29 #17971703toch wel grappig om te zien dat de kadett met zijn achterwielen op de bank staat, je verwacht het niet :D
18 juli 2014 om 12:33 #17971704Ik weet eigenlijk niet beter ;)
Lampjes doen het ook weer.
22 juli 2014 om 12:28 #17971705Wat een plaatje zeg :wub
22 juli 2014 om 13:19 #17971706Heb jij 6 van die FF lampen, of aparte breedstralers onder zitten?
Ik heb 1 breedstraler, maar kan nergens een 2e vinden :(24 juli 2014 om 20:55 #17971707geweldig project , mijn complimenten
in de jaren 90 stond 1 van de originele kadett 400 bodies bij Jansen tuning in Goor
ik heb hem daar toen gezien toen mijn manta daar werd gerepareerdmvg
mitch
28 juli 2014 om 08:01 #17971708De Kadett gister gespot op een aanhanger.. ter hoogte van Heerenveen op de snelweg king:
Mooie Wagen :wors :wub
28 juli 2014 om 19:52 #17971709Dat kan kloppen, toen kwamen we net terug van de Eifel rallye, bedankt :thumb
Mitch: dat klopt, die kas is nog steeds hier, staat in de buurt van Hengelo in een garage. Bedankt :thumb
Mclambo: Het zijn 6 verstralers, met al die lampen heb je geen breedstralers nodig. ;)
Even wat actie foto’s van de Eifel rallye:
28 juli 2014 om 20:02 #17971710AnoniemLid sinds:
1 January 1970mooie plaatjes en berrichten henk :thumb :wors :wors
28 juli 2014 om 21:15 #17971711Er zijn echt heel veel foto’s van ons genomen en video beelden.
Het ging niet altijd even vlekkeloos, maar dat was wel bij iedereen het geval, we zijn tenslotte ook geen piloten die elke maand een paar rally’s rijden.
Maar het ging vrij goed, ik mag absoluut niet klagen, de auto hield het ook goed, het ging ook lekker.
29 juli 2014 om 14:23 #17971712Het verslag van deze rally staat inmiddels online: http://henk-400.nl/henk-400.nl/?page_id=534
2 augustus 2014 om 12:33 #17971713Marcel (aka MantaSport Nl) heeft in navolging van het verslag nog een leuk filmpje in elkaar gezet van alle stukjes videobeelden die van ons genomen zijn tijdens het Eifel rally festival.
Veel Kijk plezier.
2 augustus 2014 om 14:36 #17971714mooiste d kadett die er is :thumbup met de aandrijving op de juiste plaats :wors en cih-power met geweldig geluid :thumbup
8 augustus 2014 om 11:56 #17971715Schitterende plaatjes! :D
Straks even verder lezen op de website.8 augustus 2014 om 20:39 #17971716Bedankt voor de reactie’s.
Merk dat de auto nog relatief onbekend is, dit ook vanwege de vele verbaasde reactie’s bij de Eifel rally.
Inmiddels alweer door met een nieuw project, de manta 400 opbouw gaat eerst weer de ijskast in, ik wil wat nieuws en weet nog niet of ik deze kas gebruik of dat ik een gehele nieuwe ga opbouwen. Wil een beetje af van de geijkte manta 400, deze is al apart, maar het kan me niet apart genoeg onderhand, heb er al te veel opgebouwd, ik zoek uitdagingen.
Dus, dit is zo’n beetje de huidige bezigheid, deze wordt gestript en bouw een andere Impreza groep A op.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.