Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Henk-400 diverse projecten
- Dit onderwerp bevat 807 reacties, 98 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 december 2016om 15:33 door henk 400rr.
-
AuteurBerichten
-
11 oktober 2013 om 12:06 #17971567
Nee, dat was omdat we de onboard camera vaak vergaten aan te zetten, dat kan d’r inmiddels ook wel weer uit, het effect is wat weg.
11 oktober 2013 om 14:19 #17971568@Maartuh wrote:
Haha die sticker “camera aan” op het dashboard voor de navigator :)
Wil die navigator nog wel eens pikante verhalen vertellen ofzo? :DNee ik wil hem nog wel eens vergeten aan te zetten. Alleen helpt de sticker al niet meer zo goed, je begint er aan te wennen.
En de pikante verhalen knippen we er uit1 november 2013 om 00:33 #17971569Ondertussen ben ik al een tijdje bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen, e.e.a. hangt ook af van de situatie die er aan gaat komen in de rallysport wereld gezien de gebeurtenissen afgelopen jaar. In ieder geval is er een oplossing aangeschaft voor een logistiek probleempje, d.w.z.: we hadden nooit een echte servicewagen (te duur) dus alles werd in 1 wagen gepropt tijdens de service en dat bracht soms wat problemen mee en een hoop drukte.
Een oplossing is bedacht en dat is een dichte aanhanger geworden.
Inmiddels is deze al grof verbouwd, een aantal zaken waren niet handig.
Zo staat hij d’r nu ongeveer bij
De binnenkant moet nog verder afgewerkt worden en aan de buitenzijde komt ook nog het nodige aan reclame materiaal.
Hier nog even een foto om even een indruk te geven
1 november 2013 om 14:41 #17971570Ziet er weer zeer netjes uit :thumb
1 november 2013 om 20:50 #17971571Ja, stukken beter zo. ;)
1 november 2013 om 23:09 #17971572Ik las dat je dit jaar niet meer rijd maar ga je morgen nog na de Hoeve rally kijken?
2 november 2013 om 12:48 #17971573Nee, ik heb geen tijd helaas.
D’r wacht hier nog een berg werk en uitzoekwerk op me, ik kan iedere tijd wel gebruiken momenteel.
2 november 2013 om 21:31 #17971574Het interieur van de kar is afgetimmerd en inmiddels ligt het zeil d’r ook al in. Dus de afwerking / inrichting kan beginnen.
Zoals te zien is, is ook aan de inwendige mens gedacht (bekerhouders) :mrgreen:
Aankomende week nog even een plekkie bedenken voor het reservewiel en dan begint het weer… letters snijden, want d’r moet reclame op.
2 november 2013 om 21:43 #17971575Dat ziet er mooi uit Henk :thumbup . Het zeil staat ook goed, dat mag ook wel voor dat geld. ;)
2 november 2013 om 22:25 #17971576jep netjes henk ja reserve wiel moet wel mee al eens een lekke band gehad paste toevallig het reserve wiel van de omega.
anders sta je mooi te baalen..
ja mooi plekje zie me al zitten in de kar bakje koffie en mijn hangmatje tukje doen hoog en droog,,,
succes met het stickeren :thumb groetjes team fast’n loud jonge..3 november 2013 om 19:24 #17971577Komt goed, het aggregaat moet tzt ook weer eens aangeslingerd worden, kijken of die nog wat doet.
6 november 2013 om 13:12 #17971578Momenteel weinig tijd helaas en dus ook weinig foto materiaal om te laten zien wat er zoal gebeurt. Het reservewiel hangt, dingetjes zijn afgewerkt en de koppeling is even nagekeken.
De aanhanger staat nu onder dak, dus de komende tijd kunnen we met de bestickering bezig en dan is die klus ook weer klaar.9 november 2013 om 21:07 #17971579Tijd voor weer een update-je van het Manta 400 grp.B project.
Momenteel bezig met de opbouw van de kas en het klaarmaken voor de lakwerkzaamheden, het probleem is dat het polyester al zo lang ligt dat het echt tijd is om de boel te monteren anders is de vorm helemaal zoek.
9 november 2013 om 22:05 #17971580Is dit voorzover wel een “echte” 400 koets? Of een wederom een echte henk400? :thumb :jerry
9 november 2013 om 22:55 #17971581nice hoor
10 november 2013 om 12:26 #17971582Echte 400 koetsen zijn veel te duur, naast de kosten en de lol die ik heb in het bouwen is er voldoende kennis aanwezig.
Alleen moet je voortijdig rekening houden met budgettaire wijzigingen.
En dat doe je liever met een replica koets dan een origineel.
10 november 2013 om 13:03 #17971583Ik kreeg nog een paar onrustige reacties over de tank, dus even een foto met het zicht op de tank met het ontbrekende deel.
Dit is dus geen tank met een zak, maar een omkasting om de originele tank.
Waarom? wel… de zak van de tank gaat maar een paar jaar mee, kost zo’n slordige €2600,- en deze constructie eeeeuwig.. en is een stuk goedkoper.
Over wat echt is en origineel, daar kan ik rustig nog wel een boekje over open doen. Hou er rekening mee dat een rally 400 geen massaproduct is, maar allemaal individueel opgebouwde rallywagens die ene basis hebben de redelijk overeenkomstig is.
10 november 2013 om 13:17 #17971584cool man!
21 november 2013 om 19:01 #17971585Weer wat vordering in het projekt, de motorruimte en kofferruimte zijn in de lak.
24 november 2013 om 11:34 #17971586zow wordt een hele mooie manta :wors
27 november 2013 om 07:07 #17971587Is dat niet de uitbouw die je van Mantaei (Neede) gekocht hebt?
27 november 2013 om 16:25 #17971588Nee, kan me ook niet meer herinneren dat ik daar ooit geweest ben.
28 november 2013 om 23:24 #17971589Had hij toevallig een Nissan Skyline? daar heb ik jáááren geleden ooit een kofferdeksel van gekocht, maar wie dat nu precies was en waar, dat weet ik niet meer.
Anders zou ik het niet weten.
2 december 2013 om 01:00 #17971590@henk 400rr wrote:
Had hij toevallig een Nissan Skyline? daar heb ik jáááren geleden ooit een kofferdeksel van gekocht, maar wie dat nu precies was en waar, dat weet ik niet meer.
Anders zou ik het niet weten.
klopt dat is hem :angel
Was alleen de kofferdeksel klopt ik wist het al niet meer ;)2 december 2013 om 21:38 #17971591Ah, mysterie opgelost :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.