H. de Groot oud-directeur van Castrol over olie verversen.

Forumindex Forums Overige Opel algemeen H. de Groot oud-directeur van Castrol over olie verversen.

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
  • Auteur
    Berichten
  • #17985362
    yentl5552
      Lid sinds:
      23 September 2011

      verbruikt je auto olie? gooi ik er action olie in
      verbruikt hij geen olie gewoon wat betere variant…

      Tevens ververs ik mijn olie pas als ik merk dat het er minder uit ziet op me pijlstok… mayonaise nog nooit gehad motoren worden bij mij wel goed warm… ondanks dat ik maar 8000km per jaar rij xD

      ouders hun oude astra f had al jaren mayo onder de olie dop… merkte je niks van en ververste elk jaar hun motor olie….

      ik heb nu 2 olie verbruikers gehad heeft opzich ook een voordeel ik vervang me olie nooit xD doet hij vanzelf wel….

      #17985363
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Totdat het Carter vol zit met zwarte sludge en nee, die zie je niet…. ook niet op de stok.

        In het vectra deel staat er weer eentje….

        Mijn V6 krijgt iedere 8000km verse Valvoline Synpower 5w40 incl filter, in de tussentijd hoef ik 0,0 bij te vullen..

        rijd voornamelijk ritten van tussen de 100 en 800km per rit met deze auto..

        Willem

        #17985364
        OA-H
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 May 2012

          De verhaal oud Castroil directeur kanhij wl eens gelijk mee hebben.

          Omdat ik dit zelf ook heb ondervonden.

          Mijn vorige auto een AlfaRomeo 156 1.9 JTD.(diesel)
          Waarmee ik ruim 5 en halve ton mee heb gereden in iets meer dan 6 jaar tijd.

          In die 6 jaar heb ik in totaal 5 liter 10w60 van castroil bijgevuld.
          De auto werd ook gesmeerd door Castroil vandaar dat ik met castroil heb bijgevuld.
          Ik heb al die jaren probleemloos mee gereden.Alles om de motor was al eens vervangen maar de motor zelf niet.

          Dit heb ik niet gedaan om te testen maar gewoonweg uit lui-ig heid.
          Pas toen ik de auto verkocht realiseerde ik dat ik eingelijk nooit de olien heb vervangen.

          #17985365
          OA-H
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 May 2012

            kwam de volgende filmpje tegen :

            http://youtu.be/KC-SxrsgEwo” onclick=”window.open(this.href);return false;
            http://youtu.be/oIkxlWpJ6bk” onclick=”window.open(this.href);return false;

          4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.