gebruikers ervaring

6 berichten aan het bekijken - 151 tot 156 (van in totaal 156)
  • Auteur
    Berichten
  • #18341824
    Senatorman
    Beheerder
      Lid sinds:
      7 November 2016

      leuk compliment en goed om te horen dat het forumgevoel weer aardig terug is.
      We hebben inderdaad veel tijd en energie gestoken in de performance en geluisterd naar juĺlie wensen.

      We zijn zelf nog niet helemaal tevreden.
      -Zo moet de postingtijd nog sneller.
      -hebben we de handtekening nog niet op orde.
      -zwerft er hier en daar nog engelse taal.
      -Worden youtube filmpjes op een mobiel verticaal uitgerekt.
      -bekijken van V&A fotos op mobiel gaat lastig in de lightbox.(vrijwilliger gezocht die dit kan verbeteren)
      -werkt de likebutton niet goed in V&A en Evenementen.
      -Zijn er nog een aantal stylen te verbeteren in V&A en evenementen.
      Enz enz.

      We blijven dus voorlopig lekker bezig.

      #18343567
      computerbug
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 April 2011

        Hoi Senatorman

        Ik wil toch een melding doen, alhoewel alles stap voor stap verbeterd. :good:
        Wat ik wil melden is het betreft oude topics en zeer oude topics.
        Ik heb nu even niet de tijd om te checken of dit al op het woord is gegooid. :rose: sorry!

        Een paar maal heb ik onbewust op een zeer oude topic gereageerd echt irritant, en ik ben niet alleen.
        Is er niet een mogelijk zoals op het oude forum gelezen en niet gelezen te bouwen?, ik denk maar mee.
        Graag help ik mede Opel rijders, en beginnelingen haal je er zo uit, en mag er wel eens op geattendeerd worden, dat het forum een goede zoek functie heeft,
        ik check dan wel eens een vraag die gesteld wordt, en wordt dan in enkele seconde getoond in zoek functie.(gemakzucht?) :scratch:

        En de smilies! :toppie: ik werk hier graag mee, en haal er graag gekkigheid mee uit. ;-) van mij mogen er nog meer komen! :whistle:

        Mvg, Computerbug

        #18343570
        Senatorman
        Beheerder
          Lid sinds:
          7 November 2016

          Bedankt voor je feedback.

          Oude topics zijn vaak enorm waardevol, deze sluiten wij juist niet omdat we de mogelijkheid willen bieden om hier altijd op de kunnen reageren. Ook hoeft er dan geen nieuw topic aangemaakt te worden over hetzelfde onderwerp.

          We hebben er een datum bij gezet :mail: zodat je kan zien dat het om een ouder topic gaat, en wil je daarop reageren vinden wij dat dat moet kunnen.

          Er is al eerder het idee geopperd om een gelezen/niet gelezen functie toe te voegen, en dit hebben we ook gedaan.
          Deze plugin gaf veel problemen en hebben we weer moeten verwijderen.

          #18343571
          computerbug
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 April 2011

            Hoi, Senatorman

            Ik heb het beslist niet over verwijderen van oude topics, helemaal mee eens!
            Dat je er op kunt reageren, ook helemaal mee eens, maar het probleem waar het dan om gaat is dan al jaren opgelost. :unsure:
            Maar is een teken, dat ik beter op moet letten. ;-)

            Met vele groet, computerbug

            #18345323
            mantamartin
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 September 2005

              Na een aantal maanden van het nieuwe maanden, ook even een reactie van mij,
              ik kan er aardig aan wennen,
              snelheid, lay-out e.d lijkt mij aardig goed,

              de zoekfunctie vind ik persoonlijk nog niet echt wat,
              (snelheid daarvan is wel goed)
              Op het oude forum kwamen de zoekresultaten net als google onder elkaar te staan,
              en nu alleen onder het witte zoekbalkje,
              vind ik persoonlijk minder overzichtelijk, en bij Firefox blijven de zoekresultaten niet staan,

              Qua topics/leden vind ik het wel een beetje verveeld..weinig leden – weinig topics,
              maar..wel een groot compliment, dat wat men hier leest zijn goede vragen/antwoorden
              Ik irriteer bij mateloos aan de Facebook vragen op het opel-forum-facebook.. of ben ik de enige die dat vind???
              -Een lampje brand..wat betekent dat?
              -Ik ga mijn olie wisselen voor het eerst, waar zit het filter?
              -ik zoek een auto..bied maar aan..
              Ik heb bij iedere auto (OPEL) die ik gekocht heb, ook een handleiding gekocht, is maar een paar tientjes,
              maar je hebt er best veel aan tijdens het sleutelen/onderhouden!

              Ik moet zeggen dat ik er voorheen (voor dat ik een gezin gesticht had) meer online was,
              maar misschien wordt het ooit wel weer zo druk(bezocht) als toen :toppie:

              #18348285
              turbo.d
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 June 2013

                Ik ben al een tijdje niet op het forum geweest, maar ik merk dat er veel minder animo voor het forum leeft dan zeg 2 jaar geleden.
                Erg jammer, vond het altijd een erg nuttig forum.

                Ik hoop dat de leden de weg naar het forum weer terug vinden.

                gr
                Marcel

              6 berichten aan het bekijken - 151 tot 156 (van in totaal 156)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.