Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Corsa B- C20XE R1 Carb’d – FILMPJE DAF2011!!-
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 maart 2010 om 17:14 #17355691
Dit is een geribbelde van binnen…..maar dit zijn ook rotdingen, als ie te warm wordt met lassen laten die lagen los…Lekt ie;)
26 maart 2010 om 17:26 #17355692klopt haha, gebeurt iedereen wel eens.
ik had dit gehad…. dat gevlochten staal was helemaal opgestuwd in de uitlaat :wtf
mooi naadje werk om te zoeken waarom ik minder vermogen had….. totdat de uitlaat er onderuit ging…
26 maart 2010 om 17:44 #17355693Gheheh ja dat had ik toen van je gezien ja. Mooi klote.
Deze zal daar geen last van krijgen:wub26 maart 2010 om 18:44 #17355694origineel gepost door sw16v
klopt haha, gebeurt iedereen wel eens.ik had dit gehad…. dat gevlochten staal was helemaal opgestuwd in de uitlaat :wtf
mooi naadje werk om te zoeken waarom ik minder vermogen had….. totdat de uitlaat er onderuit ging…
Had dit ook niet te maken met het vele vermogen?
26 maart 2010 om 18:49 #17355695veel is maar relatief :P
zal ook best er mee te maken hebben, moeten ze maar over kunnen vind ik!
heb nu geen er onder, enkel het bewegend deel tussen turbo en downpipe.
gebeurt dit iig niet weer!:angel26 maart 2010 om 19:12 #17355696Hoeveel minder vermogen had je met dit euvel?
origineel gepost door sw16v
klopt haha, gebeurt iedereen wel eens.ik had dit gehad…. dat gevlochten staal was helemaal opgestuwd in de uitlaat :wtf
mooi naadje werk om te zoeken waarom ik minder vermogen had….. totdat de uitlaat er onderuit ging…
27 maart 2010 om 17:31 #17355697Nou eindelijk weer aktie, het blokje hangt er in:afro
Auto omhoog halen…..gigantisch hoog!!!
Hier raakt de bak mn stabistang……..Denk dat ik de stang plat sla op dat punt….
De uitlaat is pasgemaakt met een flexibel stukje in het spruitstuk. Het spruitstuk wikkel ik vanavond in.
Helaas kan ik de uitlaat niet afbouwen achter, daar moet nog een nieuwe mof bij komen.Moet nog wat dingen doen
Stuurbekrachtiger aansluiten. potje plaatsen.
Uitlaat klaar maken
Benzineleiding van pomp naar carbs
Oil catch tank plaats verzinnen.
Onsteking aansluiten….
enz enz……Nog genoeg te doen,t word al duister dus ik hou het voorgezien verder.
Mischien morgen weer pruttelen.27 maart 2010 om 18:11 #17355698Het grote werk is iig gebeurd, nu al die kleine prutsdingetjes nog! Maar ziet er al erg fijn uit, ga zo door!
27 maart 2010 om 21:08 #17355699Thanks!
Ben blij dat dit weer gebeurt is….Zijn we daar weer van af.
Nu nog mn dure Facom soldeerbout/brander terug vinden, kan ik de draden verlengen/aanpassen..
Uitlaatspruitje is klaar.
Morgen starten denk ik…
28 maart 2010 om 09:19 #17355700lekker bezig man..
Zo staat het alweer een stuk beter :D:thumbup28 maart 2010 om 11:53 #17355701Ziet er gaaf uit die motorfietscarburateurs!!
28 maart 2010 om 14:08 #17355702Ziet er netjes uit hoor, ik zou die stabistang op de punten voor de carterpan en na de carterpan van je bak inslijpen dan platslaan en dan weer lassen. Anders word het denk ik lastig en sla je misschien heel de stang krom dat is zonde.
28 maart 2010 om 14:10 #17355703Dat is knap hoog ja!
Zit ook nog steeds te bedenken hoe ik dat straks met mijn astra en 3.0 ga doen:vertag
28 maart 2010 om 15:07 #17355704origineel gepost door sw16v
klopt haha, gebeurt iedereen wel eens.ik had dit gehad…. dat gevlochten staal was helemaal opgestuwd in de uitlaat :wtf
mooi naadje werk om te zoeken waarom ik minder vermogen had….. totdat de uitlaat er onderuit ging…
Ik zat er nog eens over na te denken, maar blijft toch vreemd.
Deze flex. stukken worden toch ook af fabriek gebruikt?
Zo slecht kunnen ze toch niet zijn zou je zeggen.28 maart 2010 om 15:44 #17355705origineel gepost door Corsa16V
Ziet er netjes uit hoor, ik zou die stabistang op de punten voor de carterpan en na de carterpan van je bak inslijpen dan platslaan en dan weer lassen. Anders word het denk ik lastig en sla je misschien heel de stang krom dat is zonde.:thumbup
goed idee.
Hij loopt weer.
Een herrie! Niet normaal, hier kom ik nooit me op het circuit op.
Gaspedaal is kort…je geeft te snel volgas.
Moet de koelslangen nog uitzoeken, en er moet een spal koelvin komen.
De originele past niet meer, hij zou dan met dat stuk plastic tegen de uitlaat aankomen.28 maart 2010 om 15:46 #17355706origineel gepost door Trompie
Dat is knap hoog ja!Zit ook nog steeds te bedenken hoe ik dat straks met mijn astra en 3.0 ga doen:vertag
Ik had er een karretje onder met een band ….dat is ook hoger als een blok alleen.
Achterop had ik er ook bokken onder, ander kwam de bumper op de straat.
Een brug (2kollomer) werkt stukken mooier.
28 maart 2010 om 15:58 #17355707als je dat plastic stuk van je koelvin eraf zaagt, en dit vervangt door een stukje aluminium zou het moeten passen, zelf toen ook gedaan bij mn corsa b c20xe
ok je hebt niet heel erg veel ruimte,maar t zou moeten passen
verder: nice project
28 maart 2010 om 16:07 #17355708Het is niet bij de koelvin…het is meer op dat recht eind.
Heb altijd al een spal voorop willen hebben…
Van de week maar 1 bij Dpt halen, zijn niet al te duur28 maart 2010 om 16:08 #17355709spal rules…
28 maart 2010 om 16:18 #17355710Spal blazend ftw!
Wat voor aansluiting zit er eigenlijk op?
Krijg je die erbij?
Kan toch wel op de originele draad aangesloten worden lijkt me?28 maart 2010 om 16:53 #17355711gewoon 6,35mm aansluitstekkertjes..
Orginele stekker aanpassen maar is wel te doen..28 maart 2010 om 17:33 #17355712+- zit omgedraaid maar als je met speciaal stekkergereedschap kan je ze zo omwisselen anders even met een paperclip is ook te doen. Maar ik heb nog een zuigende liggen van SPAL nieuw. Ook ff opletten als je besteld bevestegingsmateriaal erbij bestellen.
28 maart 2010 om 18:58 #17355713Dat komt wel goed. Ik neem een blazende, de cappaciteit wordt minder als je hem om poolt. Maar je hebt ze ook waarvanje de Fan kan draaien…
Mn goedkope dagrij helm
Bumper gepast…. heb nog wel speling…maar het is niet veel allemaal.
Gelukkig veert de auto niks…..maar moet wel uitkijkn met drempels denk ik.Moet ook een set spoorverbreders halen, de wielen lopen aan op de schroefset.
29 maart 2010 om 14:17 #17355714Maak er meteen een extra schakelaar bij zodat je de fan ook aan kan zetten als je staat te wachten in de rij voor het racen.
Je thermostaat regelt hem dan mooi op 90 of 80 graden af (afhankelijk van je thermostaat).Gewoon paralel met je normale sensor zetten, werkt super en voorkomt dat je met een hete motor moet gaan starten.
Spal is ook gewoon met 4 ty-wraps in de radiateur vast te zetten. Werkt beter dan die spijkers die je er van Spal bij krijgt naar mijn idee.
29 maart 2010 om 14:51 #17355715origineel gepost door max
Maak er meteen een extra schakelaar bij zodat je de fan ook aan kan zetten als je staat te wachten in de rij voor het racen.
Je thermostaat regelt hem dan mooi op 90 of 80 graden af (afhankelijk van je thermostaat).Gewoon paralel met je normale sensor zetten, werkt super en voorkomt dat je met een hete motor moet gaan starten.
Spal is ook gewoon met 4 ty-wraps in de radiateur vast te zetten. Werkt beter dan die spijkers die je er van Spal bij krijgt naar mijn idee.
smelten die tywraps niet door de warmte van de radiateur?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.