Corsa B- C20XE R1 Carb’d – FILMPJE DAF2011!!-

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Corsa B- C20XE R1 Carb’d – FILMPJE DAF2011!!-

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1,301 tot 1,325 (van in totaal 1,337)
  • Auteur
    Berichten
  • #17356140
    McKaamos
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 December 2009

      Ahh ok, thanks :)
      Moet zelf eind van de maand ook ff een setje banden hebben voor m’n Corsa GSi, dus misschien wordt het dat wel.
      Het is nog even kijken wat ik financieel kan doen, maar ik zit te dubben tussen T1-S, T1-R, Proxes4 en R888. Nu dus ook maar even de oogjes open houden voor de R1-R.

      Dat eindstukje is nogsteeds de Sebring, trouwens? :P

      #17356141
      Fearless
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2005

        jou demper iets aangepast aan zn pootjes king:

        #17356142
        jblfreak
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          mooie foto s dennie

          maar goed dat me vriendin foto’s maken en auto’s leuk vind :)

          #17356143
          Fearless
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 January 2005

            @McKaamos wrote:

            Ahh ok, thanks :)
            Moet zelf eind van de maand ook ff een setje banden hebben voor m’n Corsa GSi, dus misschien wordt het dat wel.
            Het is nog even kijken wat ik financieel kan doen, maar ik zit te dubben tussen T1-S, T1-R, Proxes4 en R888. Nu dus ook maar even de oogjes open houden voor de R1-R.

            Dat eindstukje is nogsteeds de Sebring, trouwens? :P

            Heb waarschijnlijk wel een mantzel inlaat voor je in de aanbieding morgenaaf ;)
            Laat je die bandjes ff wachten ghehehe ;)

            #17356144
            Fearless
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 January 2005

              Klein projectje er bij…..

              Tijdje terug deze corsa er bij gekocht.

              Was de bedoeling om hem er weer een beetje std uiterlijk te geven en dan een leuke sleeper er van maken.
              (laag en een 2L 8v met een std uiterlijk)
              Had al wat speciale onderdelen op markplaats gezet en hier maar geen reactie…

              Maak hem dus klaar voor mezelf en mn vriendin. Een autotje er bij is nooit verkeerd…altijd handig.

              Rondom had ie wat nare plekjes wat aangepakt moest worden. Dat is nu bijna klaar.
              Voor de komende apk moest ik de kokerbalkjes voor opnieuw lassen en een ashoesje vervangen.
              Voor de rest valt het allemaal nog wel mee, paar kleine dingetjes..
              Binnenkort dus weer op de weg te vinden met vers apktje.

              Enkele specs:

              Corsa B Gsi
              c16xe Mantzel inlaat
              weitec schroefset op standje laag :thumbup
              cleaned kofferklep
              motorkap met booskijkers en verlenging (deze gaat in de carbonfolie)
              Sideskirts (niet zulke nette meer dus gaan er waarschijnlijk onder vandaan)
              veerpootbrugje voor en achter….
              Heldere koplampjes

              Zat zelfs een heel leuk setje pls wieltjes onder…deze ben ik aan het opknappen voor een volgend projectje (golfje 1)

              foto van toen de wieltjes nog nieuw waren:

              Ze zijn nu wat verweerd maar verder niet beschadigd gelukkig….Laat ze poedercoaten en afdraaien, nieuwe boutjes/moertjes enz.

              Heb nu de motorkap strak. Deze ga ik verder niet spuiten. Er komt een rol carbonfolie welke er overheen gaat.
              De deuk in de linkerkant heb ik goed terug kunnen drukken. Hier en daar wat plamuur er in en de spuitbus er over dan lijkt dat ook weer wat.

              A.s maand weer rijdbaar. Ga er geen superstrakke bak van maken, laat m er gewoon netjes bij staan. Technisch in orde…
              ALs ik een golfje 1 tegen kom mag die toch weer weg.

              #17356145
              astrastationgsi
                Lid sinds:
                1 August 2010

                netjes hoor leuke gsi

                #17356146
                Fearless
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 January 2005

                  Weer wat verder.

                  Linker achterscherm moet ik ff opnieuw doen, ben vergeten em in de spuitplamuur te zetten……. :sleeping :sleeping

                  Spuitbus op maat is perfect op kleur….alleen dus ff opnieuw wat spuitplamuur aanbrengen.

                  Volgende week carbonfolie halen voor de motorkap

                  #17356147
                  Fearless
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 January 2005

                    Weer wat verder.

                    Linker achterscherm moet ik ff opnieuw doen, ben vergeten em in de spuitplamuur te zetten……. :sleeping :sleeping

                    Spuitbus op maat is perfect op kleur….alleen dus ff opnieuw wat spuitplamuur aanbrengen.

                    Volgende week carbonfolie halen voor de motorkap

                    #17356148
                    GlennGSI
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      28 August 2007

                      is toch niet de oude van stefan uit vaassen ?
                      de jv-xx-xx ?

                      #17356149
                      Fearless
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        9 January 2005

                        Nope…Lijkt er wel veel op idd..
                        Deze is van Leon Lont geweest.

                        #17356150
                        Fearless
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          9 January 2005

                          Eindelijk ook de Corsa op marktplaats….Door een fout in hun systeempje heeft het wat langer geduurt als normaal….

                          http://link.marktplaats.nl/480581027″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                          #17356151
                          McKaamos
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            10 December 2009

                            Volgens mij mis ik iets aan je advertentie ;)
                            D’r zit toch ook een Astra F schakelpook in?

                            Blijft een moddervet ding hoor :) Tis dat ik de centen er niet voor heb en zelf al aan een projectje bezig ben.
                            Wordt hier niet op prijs gesteld als er nog een auto bij komt :P

                            #17356152
                            Fearless
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              9 January 2005

                              Alleen de pook zelf ja. Maar das verder allemaal het zelfde.
                              Zolang die niet verkocht is rij ik er nog mooi in, en wat er kapot gaat of slijt of me irriteert dat fix ik gewoon.
                              Maar het wordt wel tijd dat ie gaat want mn 1.8T 20v ligt zo zielig in de hoek te kijken :(

                              #17356154
                              Fearless
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                9 January 2005

                                Zowww….had enkele apk punten op papier gezet waar ik wat aan moest doen om de groene later te voorzien van een nieuwe apk.

                                O.a wat laswerk, koplampje links kapot, ashoesjes…..
                                De stelring van 1 schroefpootje was niet lekker meer, daar een nieuwe opgezet.

                                Vandaag klaar. Heb de achterbumper er af liggen voor de verkoop. Als die lang blijft liggen druk ik hem er gewoon weer op met een sierstukje op de standaard uitlaatpijp.

                                Nu moet ik m dus alleen nog wat netter maken van buiten. Hier en daar wat spuitwerk, maar ga er niet al te veel mee doen. Anders wordt het gewoon een te dure wagen en gooi ik straks geld weg als ie weer naar een andere eigenaar gaat :vertag

                                Volgende week carbonfolie ophalen voor de motorkap :thumb

                                Rondom de lichtmetalen velgjes er op gezet, moest nog even wat banden vervangen dus nu rondom op goeie bandjes :thumbup

                                Wheel gap is like a vagina, the more fingers you can fit the worse it is:

                                Toen ik de auto naar huis reed merkte ik op de snelweg dat de motor soms wat inhoudt als je spontaan volgas geeft. Dacht zelf al aan wat valse lucht of een slechte sensor. Vandaag dus ff op onderzoek uit geweest….
                                iig al 1 dingetje gevonden.
                                Een gaatje in de luchtfilterbak VOOR de luchtmassa meter. Dat dicht gemaakt. Binnenkort ff kijken of het hiermee opgelost is. Heb nog geen verloopstekker voor mn Opcom set

                                Binnenkort meer….

                                #17356155
                                Piele
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  24 August 2006

                                  Waarom niet een mooi setje staal met oversized wieldoppen! :D
                                  Ben benieuwd wat je hier van gaat maken ;)
                                  Get down!! Get to da choppah!! :angel

                                  #17356156
                                  Fearless
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    9 January 2005

                                    Ghehehe, Ik ga hier niet al te veel geld in steken. mn vriendin gaat er straks in rijden tot we voor haar een golfje 1 gevonden hebben. Dan doe ik hem weer weg.
                                    Ik maak hem van buiten wat netter, en verder ook niets. Ding heeft namelijk al vrij veel gelopen dus levert ie zn geld dadelijk ook niet meer echt op.
                                    Zolang ie technisch en motorisch maar goed is vind ik het prima. Daar moet nog iets aangewerkt worden maar dat komt wel weer goed.
                                    Woensdag folie plakken op de motorkap :thumbup

                                    Zal mijn MIC er binnenkort is ff bijzoeke Piele….Wel zo handig :thumb

                                    #17356157
                                    Piele
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      24 August 2006

                                      @Fearless wrote:

                                      Ghehehe, Ik ga hier niet al te veel geld in steken. mn vriendin gaat er straks in rijden tot we voor haar een golfje 1 gevonden hebben. Dan doe ik hem weer weg.
                                      Ik maak hem van buiten wat netter, en verder ook niets. Ding heeft namelijk al vrij veel gelopen dus levert ie zn geld dadelijk ook niet meer echt op.
                                      Zolang ie technisch en motorisch maar goed is vind ik het prima. Daar moet nog iets aangewerkt worden maar dat komt wel weer goed.
                                      Woensdag folie plakken op de motorkap :thumbup

                                      Zal mijn MIC er binnenkort is ff bijzoeke Piele….Wel zo handig :thumb

                                      Gelijk heb je, neemt niet weg dat het een leuk budget projectje kan zijn toch ;)
                                      Verkoopt ook nog weer leuk door!
                                      Hahaha, ken je je frustraties ook beter kwiet :P

                                      #17356158
                                      Fearless
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        9 January 2005

                                        Vloeken en schelden dat wordt m wel ja :jerry

                                        #17356159
                                        Fearless
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          9 January 2005

                                          Ivbm het terugplaatsen van een std uitlaat, een sierstukje gekocht. Omdat het anders er niet echt uitziet met de rieger bumper.

                                          Oude eindstuk afgeslepen en een buisje op maat geslepen als verloopje.

                                          Staat ietsje scheef, moet hem alleen even inslijpen en rechttrekken. Dan weer aflassen. Had weer eens haast :sleeping

                                          #17356160
                                          Peter i200
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            30 June 2004

                                            @Fearless wrote:

                                            Toen ik de auto naar huis reed merkte ik op de snelweg dat de motor soms wat inhoudt als je spontaan volgas geeft. Dacht zelf al aan wat valse lucht of een slechte sensor. Vandaag dus ff op onderzoek uit geweest….
                                            iig al 1 dingetje gevonden.
                                            Een gaatje in de luchtfilterbak VOOR de luchtmassa meter. Dat dicht gemaakt. Binnenkort ff kijken of het hiermee opgelost is. Heb nog geen verloopstekker voor mn Opcom set

                                            Binnenkort meer….

                                            Gaatjes voor de lmm hebben natuurlijk nooit invloed op het rijgedrag. Een gat na de lmm zou een stuk gekker zijn.

                                            #17356161
                                            Fearless
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              9 January 2005

                                              Holy shit wat een werk is dat folieén in je 1tje.

                                              Volgende keer geen folie meer voor mij.

                                              Heb de motorkap gedaan, hij is strak, maar voorop enkele lelijke plekjes wat ik niet meer strak kon krijgen.
                                              Ben 1.5 uur bezig geweest. En nog is het niet naar mn zin.
                                              Maar F*CK IT…..voor die 20 euro is het mooi zat :vertag :jerry

                                              Respect voor die mensen die hele auto’s wrappen.!

                                              #17356162
                                              Fearless
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                9 January 2005

                                                Motorkap dr op….
                                                ROndje rijden….Volgass pruttlllllinhoudstotterbluuggghhh…

                                                Met een warme motor de parameters gecheckd met mn hella tester op het werk.

                                                Gaf de tempsensor maar 20 graden aan…. :sleeping
                                                Die vervangen en t motortje doet weer goed.

                                                #17356163
                                                kaneelschep
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  30 November 2004

                                                  Goed werk allemaal weer hoor! Dat die temperatuursensors altijd zoveel kunnen verpesten hee..
                                                  Ik vind de motorkap erg strak geworden! Ik heb eens een recht vlak proberen te folien en vond dat al zoooo kut!

                                                  #17356164
                                                  Fearless
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    9 January 2005

                                                    Deze heeft aan de voorzijde nu wat lelijke plekken….van die rottige vouwtjes enz..
                                                    Maar denk dat ik daar ga stickerbomben…. :vertag

                                                    #17356165
                                                    2e-c14nz
                                                      Lid sinds:
                                                      5 June 2009

                                                      Ziet er goed uit hoor :thumb Waar heb je je folie ergens vandaan gehaald?

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1,301 tot 1,325 (van in totaal 1,337)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.