Corsa B- C20XE R1 Carb’d – FILMPJE DAF2011!!-

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Corsa B- C20XE R1 Carb’d – FILMPJE DAF2011!!-

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1,326 tot 1,337 (van in totaal 1,337)
  • Auteur
    Berichten
  • #17356166
    Fearless
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 January 2005

      Marktplaats Apeldoorn

      gewoon zoeken op carbonfolie. Spul is overal wel het zelfde. Maatje van me heeft het uit Arnhem gehaald en betaalde iets meer. Zelfde spul….

      #17356167
      Fearless
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2005

        Ik heb de circuitwagen verkocht.
        Ik rij nu zelf ff een tijdje met de groene.

        Racen doe ik voorlopig toch niet meer, want we hebben een huisje. eind van het jaar komt de sleutel…
        Dus tja dan kan ik hem wel in opslag zetten maar das ook zonde. Dus dan maar verkopen.

        Beetje jammer maarja…we bouwen weer een nieuwe

        #17356153
        imported_Gsifreak
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          Ook foto’s van de nieuwe wagen :thumb

          #17356136
          Fearless
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 January 2005

            Voorlopig niet meer. Er moet een golf 1 gaan komen waar de turbo motor in kan. De motor heb ik al liggen alleen ga ik er nog niets aan doen. Blok gaat later helemaal uitelkaar en er komt een speciale ecu met kabelboom kant en klaar. In combinatie met de juiste turbo en injecotren trekken we straks inmense pk’s uit een relatief std blokje. Daar heb ik schik van alleen voorlopig is dat niet aan de orde. Ik ga eerst het huis voor elkaar maken zodat we daar fatsoenlijk wonen kunnen.

            #17356168
            Fearless
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 January 2005

              hoe die weg is gegaan:

              En het groene gebakje….
              Heb de vuilnisbelt al blij gemaakt met de sideskirts…. :vertag

              #17356169
              .Stoffel.
              Deelnemer
                Lid sinds:
                15 November 2009
                #17356170
                Fearless
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 January 2005

                  Hah lache! Iedereen wordt genaaid met die onderdelenlijst. Daar zijn de internals echt nog gewoon stock van hoor.

                  En zo heel veel bijzonders is het allemaal niet meer. Daar zit straks weinig moois meer op/aan.

                  Lekker nog steeds met die kromme wielen, daar zat een beste slinger in 1 van die wielen. Kon niemand voor me rechttrekken.
                  Had ze er ook alleen maar op gezet voor de verkoop. Daar zou de nieuwe eigenaar anderen onder zetten.

                  Ondertussen heeft ie al weer een paar keer circuits gezien en nu dus ook een crossbaan :D

                  Ik vind het mooi.
                  Ik heb dr schik van gehad en nu dus anderen ook :D
                  Maar die spec list van de motor…..bullshit…

                  je koopt een auto van me voor 3000…en vervolgens verkoop je de auto voor 1000 minder door…maar wel met een hele dikke spec list…dikke zuigers/drijfstangen enz.. Bullshit 1e klas!

                  Maarja niet mijn zaak meer… :jerry

                  #17356171
                  McKaamos
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 December 2009

                    Het blijft grappig idd :P bijna elke keer groeit de specificatielijst.

                    Was toen wel een vet bakkie. Nu met deuken er in. Eigenlijk wel jammer, maja…

                    #17356172
                    sw16v
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      1 July 2004

                      tja of de motor moet helemaal uit elkaar zijn geweest een paar keer.

                      zou het wel raar vinden om mijn auto zo weer aan te treffen, maargoed iedereen heeft er wel plezier mee gehad ;)

                      #17356173
                      Fearless
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        9 January 2005

                        Ik verkocht m met std onderblok.
                        Na mij is die verkocht met die magische delen.

                        Dus hij heeft er dus die onderdelen in gezet, plus al dat werk. 1000 euro ingestoken zon beetje? En dan maar ff voor 1000 euro minder verkopen dan waar je hem zelf voor gekocht hebt.
                        Dan ben je dus 2000 euro kwijt ineens.

                        Ik blijf er bij. Die gast heeft dat ding snel willen verkopen, en om hem nog interessanter te maken heeft ie er maar bij gezet dat die onderdelen er ook in zaten/zitten. Dat zijn dingen die je toch zo snel niet controleren kan.

                        Ik durf te wedden dat als je nu met een camera door een bougiegat kijkt, je nog gewoon std c20xe zuigers ziet zitten.

                        Dat Tovami die carbs nog eens onderhanden heeft gehad zou best kunnen, dat mocht ook wel een keer. En eens echt fatsoenlijk afstellen was ook hard nodig. Maar die onderdelen….tja….

                        Lekker laten zijn. Mooi crossen met dat ding :thumbup

                        #17356174
                        nick.the.1ste
                          Lid sinds:
                          30 July 2013

                          ik heb hem een email gestuurd
                          Beste djkennydj,
                          nick heeft een reactie gegeven op uw zoekertje opel corsa b cross auto 2.0 16v.
                          heb je deze auto nog ? wat is je vraag prijs
                          en heb je bewijs van deze onderdelen die gemonteerd zijn
                          wat is zen vermogen +heb je vermogens uitdraai ?
                          en zen antwoord
                          Vraag er 1400euro voor heb geen papier van omdat hij gemaakt is in nederland

                          lol hoe langer deze wagen in belgie blijft hoe sneller die zakt in prijs :jerry

                          #17356175
                          Fearless
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            9 January 2005

                            Hah lachen.

                            Hij staat ook op tunezup ofzo
                            Die gast gebruikt mijn foto’s uit dit topic. Zelfs mn oude a corsa komt nog voorbij.
                            :vertag

                          12 berichten aan het bekijken - 1,326 tot 1,337 (van in totaal 1,337)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.