Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Corsa B- C20XE R1 Carb’d – FILMPJE DAF2011!!-
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 november 2009 om 18:30 #17355514
SUPER NETJES
GOED BEZIG!!!:thumbup:thumbup9 november 2009 om 19:14 #17355515wat was jij kwijt voor het poedercoaten?
Ik heb mijn deksel en ”’L” laten stralen, was alleen daar al 30 voor kwijt.:o
wou ze eerst zelf gaan spuiten, maar de kap zelf laat ik toch coaten.
is wat steviger
9 november 2009 om 19:19 #17355516Ik zoek ook nog een kleppendeksel en L die gecoat zijn.
9 november 2009 om 19:21 #17355517volgens mij heeft TRPOWER er nog een set van te koop, meende ik
9 november 2009 om 19:54 #17355518Ik was 50 euro kwijt….
Ik ga dr altijd heen, maar laatste dingen vielen me toch wat tegen.Zie bijvoorbeeld op de carterventielatsie aanluiting (90 graden bocht) die inmense puist coating. Had nog zo mn best gedaan om die buis te “cleanen” :P:P:P Wordt net dat stukje verneukt door het poedercoaten. beeetje jammr.
Ook de wielen van mijn oude bmw laten coaten…hier en daar ook zon vieze prop… maar daarvoor heb ik niet te veel hoeven betalen.
Vind het stralen ook zeer grof altijd, ze hebben geen glasparel.Kan dr verder ook niet wakker van liggen.
Volgende keer toch eens in Putten kijken
10 november 2009 om 20:02 #17355519Vandaag weer leuke onderdeeltjes :D
Mn cat cam tandwielen zijn binnen vanuit belgie :D
Zien dr hagelnieuw uit. volgens mj is er niet zo lang mee gereden:wors
Ook hier in de buurt een nieuwe koppelingsset opgehaald…was weer een gelukkie.
Blokkie dan dus afgemaakt worden, van het weekend de motor uit de corsa slepen, als het weer mee zit.
10 november 2009 om 20:09 #17355520Dat zijn de betere poulies! super :D
wanneer denk je rijbaar te zijn??
10 november 2009 om 20:24 #17355521motortje zal in januari lopend zijn…..als het weer mee zit en alles.
Zodra het rijdtbaar is gaat ie het spuithok in op het werk,…..
Dan komt er een nieuwe ruit in, apk klaar maken….keuren/afmelden….Zal nog spannend worden.
10 november 2009 om 20:26 #17355522owh :o drukte zat nog dus!
Ga je dr ook mee de strip op?
10 november 2009 om 20:53 #17355523Het is eigenlijk wel de bedoeling om mee te rijden op assen met de time attack….
Sprinten weet ik niet, al maak ik hem wel zo dat ik wel een keer mee kan doen.Maar eerst moet ie goed afgesteld worden. voordat ik er gek mee kan doen
Hij staat ook al een poos stil, dus de remmen en alles ook maar ff aanpakken.Genoeg te doen….maar heb er wel weer watmeer schik van dan eerst
Edit:
Vraagje nog….ik heb nu een SACHS koppelingsset.
Ik zie wel wat verschil in de plaat ten opzichte van een LUK plaat…
Sachs is altijd goed….maar zit er verder nog verschil in?15 november 2009 om 14:40 #17355524k*t k*t k*t!!!!
Mn 16kleppertje staat klaar voor een distributie set. Draai ik mn nokkenas poelies aan op moment…
Denk ik…hmm is ff op tijd zetten. Draaien ze niet!!
Ze lopen aan op de achterplaat van de distributiekap.
Hier is ie wel vrij…
Iemand anders dit probleem ook gehad?
Zit er aan te denken om de poelies iets uit te draaien. Of een stukje uit de kap….:hmmz15 november 2009 om 15:42 #17355525Aan de dikte van de poulie te zien kun je ze wel een stukje uitdraaien, maar ja het is wel aluminium, dus garanderen kan ik het je ook niet.
Ik had er geen last van in ieder geval.
15 november 2009 om 15:43 #17355526Een stukje van de kap afhalen is goedkoper en veiliger king:
15 november 2009 om 19:50 #17355527Zoww..aan beide kanten een stukje weggehaald.
Verdiend mischien niet de schoonheidsprijs maar de poelies lopen iig vrij:D
Was btw zelfs vergeten om keerringen te plaatsen:jerry19 november 2009 om 11:23 #17355528Hell yeah!
Bogg Brothers belde vanochtend :D
Your inlet manifold is ready Mr Mulder!Great news thank you:thumbup
Inlaatje wordt verstuur naar Bolton…mn zwager gaat daar met de kerst heen neemt ie m mee daarvandaan.
Heb hem eind van hetjaar thuis liggen…eerder heb ik m toch niet nodig:thumbup19 november 2009 om 18:01 #17355529je hebt de verkeerde bouten in die zwarte kap zitten wat ik zo kan zien..
Ik heb er andere inzitten zodat de poelies wel passen.Standaard zeskant komen te ver naar voren..
19 november 2009 om 20:04 #17355530Volgens mij loopt hij tegen de kap aan niet tegen de zeskant bouten. Orgineel zitten er torx boutjes in, maar dit gaat net.
19 november 2009 om 20:15 #17355531Originally posted by Corsa16V
Volgens mij loopt hij tegen de kap aan niet tegen de zeskant bouten. Orgineel zitten er torx boutjes in, maar dit gaat net.Idd, ik zie het nu ook..
hmmzzz wat vaag19 november 2009 om 21:03 #17355532Jah klopt daar heb ik gewoon m6 in. Maar daar zit zat ruimte tussen hoor:D De poelies lopen nu iig vrij.
Heb dr dus een stukje uitgeslepen,uit d kap22 november 2009 om 20:11 #17355533Sub en zooi gaat waarschijnlijk naar mn toekomstige daily…oldtimert…
22 november 2009 om 20:17 #17355534niet de c kadett dus…??
22 november 2009 om 20:19 #17355535Nee dat past niet…de gastank vult heel de koffer.
In de corsa..past wel, maar de hele auto is daar niet naar :P
Zaterdag voor een Rekord kijken ipv de dett.
Die zal vast wat meer ruimte hebben.13 december 2009 om 19:39 #17355536Blokje is dr klaar voor….Hij kan er in. Alleen het is niet bepaald zomers buiten :(
Dus maar ff mn luchtfilter klaar gemaakt.
Blanco plaat + R1 luchtfilterbox aangepast….Kan niet wachten tot de 29e :D:D
21 december 2009 om 11:27 #17355537Foto’s vanuit engeland….29e hebik m hier :D
stukje vakwerk van bogg brothersking:
21 december 2009 om 11:42 #17355538:wors
Dat word zeker een leuke nette motor ruimte met al dat leuke spul erin :D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.