woensdag is auto bij VOD binnen gegaan,vrijdag mogt ik hem gaan halen, de verstuiverrubbers zaten niet 100% goed,auto start nu meteen, Enkel ging het vandaag fout, Tijdens het rijden gaf hij ineens een motorstoring, P00400, Als ik met me opcom dan meetwaarden bekijk zie ik dat hij 1.7bar turbodruk wilt maar 1.0bar constant levert, Turbodruk sensor kapot? Iemand hier ervaring mee?
Mvg Bart