Auto start nog steeds slecht, heb mazoetfilter losgehad en heb het gedacht dat er olie bij de diesel zit, iemand enig idee hoe dit komt? Als ik de auto wil starteb draait hij direct, egter na 5 sec valt hij terug uit en moet ik wel 2a3 minuten starten voor hij draait, dan moet ik even veel gas geven en dan draait hij mooi, eens je hem 1maal draaiend hebt gekregen geeft hij de rest van de dag geen probleem meer, wel rookt rookt hij redelijk hard tijdens het starten, eens hij draaid rookt hij nog harder. Iemand enig idee wat dit kan zijn?