G Ghanz Forumbewoner 20 jan 2008 #826 he.. is die niet van ronald geweest ?? nice ride mortus veule wille
M mantadevil Hoort bij de inboedel 20 jan 2008 #827 ja dit is toch die van ronald en jij was vandaag bij eddie voor de mantzel bumpers toch ?????
O opelmanta29 Post best veel 20 jan 2008 #828 dat ziet er beter uit als ie zo gewassen is, ik hoop dat je er veel plezier van mag hebben. en je omega mv6 rijdt ook super.
dat ziet er beter uit als ie zo gewassen is, ik hoop dat je er veel plezier van mag hebben. en je omega mv6 rijdt ook super.
M Mortus Lid 21 jan 2008 #829 bevalt goed de manta, een mv6 rijd mooi maar een mantaaaa mooier :wors iets betere foto :afro
K kurtmanta Komt hier geregeld 24 jan 2008 #832 :wors die ziet er ook netjes uit echt mooie manta :thumbup
S Stoffels Lid 24 jan 2008 #833 Mijn manta voor dat ik er aan begon Zo stond hij er een tijdje terug nog bij
S Stoffels Lid 24 jan 2008 #834 En natuurlijk de foto's van mijn zus haar manta, voor diegene die goed op de vorige foto had gelet had hem al gedeeltelijk zien staan Dit zijn de velgen die onder mijn manta komen heb ze even onder die van mijn zus gelegd om te kijken of ze passen
En natuurlijk de foto's van mijn zus haar manta, voor diegene die goed op de vorige foto had gelet had hem al gedeeltelijk zien staan Dit zijn de velgen die onder mijn manta komen heb ze even onder die van mijn zus gelegd om te kijken of ze passen
L Leen Komt weleens kijken 28 jan 2008 #837 hmm, en ook deze banden er vooral oplaten! en voor smalle vlegjes met smalle bandjes dragstyle :wub:wub
hmm, en ook deze banden er vooral oplaten! en voor smalle vlegjes met smalle bandjes dragstyle :wub:wub
K kootstra Lid 1 feb 2008 #838 hoe heten die velgen eigelijk op die groene manta? die zijn wel erg dik:thumbup
O opelmantagek Post best veel 1 feb 2008 #839 origineel gepost door kootstra hoe heten die velgen eigelijk op die groene manta? die zijn wel erg dik:thumbup Vector velgen van de general lee uit the dukes of hazzard jeeeeeehaaaaaaaaa
origineel gepost door kootstra hoe heten die velgen eigelijk op die groene manta? die zijn wel erg dik:thumbup Vector velgen van de general lee uit the dukes of hazzard jeeeeeehaaaaaaaaa
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 1 feb 2008 #840 origineel gepost door opelmantagek origineel gepost door kootstra hoe heten die velgen eigelijk op die groene manta? die zijn wel erg dik:thumbup Vector velgen van de general lee uit the dukes of hazzard jeeeeeehaaaaaaaaa Maar die van de General Lee waren toch van een ander merk, en 5-gaats...
origineel gepost door opelmantagek origineel gepost door kootstra hoe heten die velgen eigelijk op die groene manta? die zijn wel erg dik:thumbup Vector velgen van de general lee uit the dukes of hazzard jeeeeeehaaaaaaaaa Maar die van de General Lee waren toch van een ander merk, en 5-gaats...