Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
mijn manta op de brug waar die nog wel heel wat uren zal gaan doorbrengen
zijn dat nou heldere golf 1/2 lampen die je in je koplampen hebt zitten groot licht?
gr.arno en je hebt je bumpers in kleur zie ik
de verstralers zijn idd van golf 1 / 2 zijn de donkere uitvoering met kruis
ik vond die lampen altijd al super mooi maar om nu meteen golf te gaan rijden is ook alweer een beetje overdreven he dus heb ik 2 setjes gekocht en heb er nu 1 setje ingebouwd.
Eigenaar die hem 27jaar gehad heeft wilde hem min of meer koste wat het kost weer terugkopen en dat aanbod kon ik natuurlijk niet laten liggen.. Het is jammer maarja alles is tekoop zeggen ze he.. :angel
ja ik weet het,ik ahd belooft vandaag foto te maken,maar kwam van de nieuwjaarsduik af met m'n meis en herrinderde me van owja kut,foto maken,dus toen even snel naar buiten,bij ons veel landweggetjes zijn binnen door terug gekomen ipv 18 km ineens 27 km alleen maar landweggetjes,vrouwtje begon bijna te gillen dat ze klaar kwam lkkr vibrerend op een op koni afgeveerd onderstel maar hoe hard ik ook door de bocht ga of ff haaks gooi ze vind het allemaal mooi,ze rijdt zelf corsa maar ze wil iets ouders,waarschijnlijk c coupe
ja ik weet het,ik ahd belooft vandaag foto te maken,maar kwam van de nieuwjaarsduik af met m'n meis en herrinderde me van owja kut,foto maken,dus toen even snel naar buiten,bij ons veel landweggetjes zijn binnen door terug gekomen ipv 18 km ineens 27 km alleen maar landweggetjes,vrouwtje begon bijna te gillen dat ze klaar kwam lkkr vibrerend op een op koni afgeveerd onderstel maar hoe hard ik ook door de bocht ga of ff haaks gooi ze vind het allemaal mooi,ze rijdt zelf corsa maar ze wil iets ouders,waarschijnlijk c coupe
Heb er nog wel 1 te koop op Gas, Ook lekker laag en me vrouwtje rijd ermee.
Sinds deze zomer rijd ik onderstaande manta en het is mijn tweede auto na een renault 5. Mijne is een 1600S uit 1973. Zit goed in de lak en is hard, alleen heeft een deukje in de linkerportier (staat vanzelfsprekend niet op de foto, haha) waar een nieuwe deur in gaat. De taunus is van een vriend van me.