welke gril???

kapelleboer

Post vaak
hallo

ik wil nog een andere grill in mn astra g..

nu ben ik aant twijfelen tussen de embleem loze opc grill of de embleemloze coupe gril..

wat vinden jullie het mooiste?

grill%20g%20coupe.jpg

grillgopcjo.jpg

graag jullie mening

groetjes

Ik overweeg ook een embleemloze opc grill te kopen, maar wou wel graag het opc plaatje erop hebben, volgensmij zit hier geen uitsparing voor in, nou wou ik aan je vragen of je effe kan kijken hoe dik het materiaal is (die bovenste rand) en of je toevallig ook weet van wat voor kunststof dit gemaakt is ? had namelijk het idee om hier zelf een uitsparing in te frezen

@kwuyts wrote:

Een OPC of standaard astra is qua model hetzelfde, wat extra skirts enzo maar verder hetzelfde model.

Een coupe is dan weer een volledig ander model.

een coupe is toch volledig hetzelfde model alleen een halve meter langer als een gewone hatchback :s

embleemloze coupe grille vind ik zelf een beetje vreemd overkomen, een beetje alsof het iets "mist"

Heb je ook naar andere grilles gekeken?

Het blijft een kwestie van smaak.

@RickR91 wrote:embleemloze coupe grille vind ik zelf een beetje vreemd overkomen, een beetje alsof het iets "mist"

Heb je ook naar andere grilles gekeken?

Het blijft een kwestie van smaak.

jah ik heb nu een standaard embleemloze grill.

ma ik wil iets anders deze zie je tevaak haha

@kwuyts wrote:Opc gril, een coupé gril hoort op een coupé :D

en een opc grill hoort op een opc ja ;)

gewoon een irmscher met rvs randje erop gooien..kost wel een paar euro's maar dan heb je wel wat

@RickR91 wrote:

Ik denk dat jij hetzelfde over de opc grille zou zeggen als je een opc had.

@waltwalt500 wrote:

en een opc grill hoort op een opc ja ;)

gewoon een irmscher met rvs randje erop gooien..kost wel een paar euro's maar dan heb je wel wat

Zo'n reacties had ik al verwacht.

Een OPC of standaard astra is qua model hetzelfde, wat extra skirts enzo maar verder hetzelfde model.

Een coupe is dan weer een volledig ander model.

Waardoor ik vind dat een coupe bumper bij de coupe moet blijven.

Mijn mening ;)

Terug
Naar boven