S Silverspeed Loopt hier de deur plat 25 sep 2010 #44 dat is zwaar **** gecondoleerd en veel sterkte toegewenst
G groenetijger Komt hier geregeld 26 sep 2010 #46 Gecondoleerd, en heel erg veel sterkte met het verlies
C CALIBRA4x4TURBO Komt hier geregeld 26 sep 2010 #48 Gecondoleerd en sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd!
L luger Komt weleens kijken 28 sep 2010 #49 Zoiets wens je niemand toe HEEL veel sterkte voor jouw en je familie!!
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 28 sep 2010 #50 gecondeleerd.. Idd waarom is het leven soms zo oneerlijk
K KadAstra-EF Forumbewoner 7 okt 2010 #52 Ben mischien een beetje laat met mijn reactie maar ik kom nooit op het Vectra forum maar nu las ik dit topic. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor nu maar ook zeer zeker in de toekomst !! groet, Rik
Ben mischien een beetje laat met mijn reactie maar ik kom nooit op het Vectra forum maar nu las ik dit topic. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor nu maar ook zeer zeker in de toekomst !! groet, Rik
M Marcel28 Post best veel 19 okt 2010 #53 Iedereen dank voor jullie reacties! Inmiddels proberen we met vallen en opstaan het dagelijks leven weer een beedje op te pakken. We zullen wel moeten niet waar? Groetjes Marcel Marleen Amy en Levy
Iedereen dank voor jullie reacties! Inmiddels proberen we met vallen en opstaan het dagelijks leven weer een beedje op te pakken. We zullen wel moeten niet waar? Groetjes Marcel Marleen Amy en Levy