Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mijn broer en ik in lang vervlogen tijden bij een zeer gave manta a.
Onze oude manta op de achtergrond.
deze bovenste manta bestaat nog steeds, nu in het bezit van remco, staat in restauratie. leuk zulke foto;s tegen te komen:thumbup is een welbekende manta:kewlpics
1997 tuinders bedrijf in drente meen ik zie ik daar mijn oude manta terug diemet de rode lampen en bumper erg leuk helaas is deze niet meer onder ons heb daarna nog een champagne kleurige gehad automaat weet kenteken niet meer maar he deze verkocht aan een maatje na 2 jaar kocht ton deze ,tcat, daarna verkocht aan een belg en ging ze de grens over maar toch wel leuk al die oude manta,s terug tezien ook veel bekende namen reden toen veel metings af onder de naam manta vrienden rotterdam rij nu geen manta meer maar tussen neus en lippen nog 3 jaar kadet station 16 i gereden en dan nu sins kort omega station 2.6 tonsr.
ja nu je het zeg ben daar meermelen geweest als ik het goed heb kregen we daar altijd een plantje mee kan me herrinneren dat het op die rit altijd erg druk en gezellig was wij kwamen meestal met zoon 6tot 9 manta,s uit rotterdam toen nog onder de naam MANTA VRIENDEN ROTTERDAM maar dat is inmiddels ook terzielle.
Manta Vrienden Rotterdam, :hmmz daar zie ik Tcat toch nog altijd mee?
dat klopt op zijn laatste gloof ik niet meer maar ik ben to senior de ouweheer van tcat heb ook lang manta gereden en ons cluppie was DE MANTA VRIENDEN ROTTERDAM van daar