Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb nog een heleboel 'oude' foto's liggen van o.a. treffens in rosmalen (geloof 30 jaar manta en 25 jaar mantaclub) en van eerste en tweede mantatour. Zal binnenkort eens wat inscannen.
25 jaar mantaclub daar heeft niemand foto's van dus ik ben benieuwd.
Dacht wel dat ik m'n ouwe manta zag, hééél in de verte op foto 7, vrouwtje reed toen, ik zat in de rolstoel op dat moment, was een vrij pijnlijke rit hier naar toe.
na die meeting is deze nog verder klaargemaakt DTM kleuren van toen
is trouwens gesloopt en leeft sinds 2001 al niet meer..
de onderste foto komt me bekend voor, had die jongen er toen nie zon problemen mee dattie em nie aan de gang kreeg, zat hier toen nog opt forum dacht ik
na die meeting is deze nog verder klaargemaakt DTM kleuren van toen
is trouwens gesloopt en leeft sinds 2001 al niet meer..
de onderste foto komt me bekend voor, had die jongen er toen nie zon problemen mee dattie em nie aan de gang kreeg, zat hier toen nog opt forum dacht ik
nee deze auto ia uitelkaar gegaan omdat ie ROT was.. maar hij deed t nog altijd.. 1.8s jaja met 5bak
de foto kan je bekend voorkomen omdat deze op onze site heeft gestaan dacht ik ooit toen we nog een site haddenhahaha