C city77 Post best veel 20 dec 2007 #261 origineel gepost door commodore_GS_72 lijkt op een B is dit geen foto van het centraal station in Almelo?
origineel gepost door commodore_GS_72 lijkt op een B is dit geen foto van het centraal station in Almelo?
L Leen Komt weleens kijken 26 dec 2007 #263 heeee, de 43 naar leiden centraal station, daar zit ik dagelijks in vanuit school
G geert666 Komt hier geregeld 26 dec 2007 #264 mijn manta 6 cylinder in 1980 een originele manta met 6 cylinder van Irmscher MANCONA Manta vd toenmalige voorzitter van de duitse a manta club Michael Rudolphi Nog een duitse manta Die duitse manta s, dat was op een manta a treffen ergens bij frankfurt 1982 dacht ik
mijn manta 6 cylinder in 1980 een originele manta met 6 cylinder van Irmscher MANCONA Manta vd toenmalige voorzitter van de duitse a manta club Michael Rudolphi Nog een duitse manta Die duitse manta s, dat was op een manta a treffen ergens bij frankfurt 1982 dacht ik
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 26 dec 2007 #265 Hm, ik moet zeggen, die B is een beetje verne*kt, met die joekelse stralers in de voorspoiler...
G geert666 Komt hier geregeld 27 dec 2007 #267 origineel gepost door The_Undertaker Hm, ik moet zeggen, die B is een beetje verne*kt, met die joekelse stralers in de voorspoiler... in 1982 was dat cool!
origineel gepost door The_Undertaker Hm, ik moet zeggen, die B is een beetje verne*kt, met die joekelse stralers in de voorspoiler... in 1982 was dat cool!
R Ronald Lid 29 dec 2007 #268 Had ze al een keer gepost maar soms wordt er wat te veel weggehaald Voor de liefhebbers :thumbup
R Ronald Lid 29 dec 2007 #269 Hier heb ik zelf een paar jaar in gereden en dat was genieten:thumbup Dit was begin jaren 90 toen ik nog klein was Was een 2.0 s op LPG uit 1976 Was m,n tweede Beetje en zo gekocht van een kennis van me die hem zo gemaakt had Deze Ascona B kwam ik een keer tegen toen deze te koop stond en had de foto,s bewaard want vond deze wel :wub
Hier heb ik zelf een paar jaar in gereden en dat was genieten:thumbup Dit was begin jaren 90 toen ik nog klein was Was een 2.0 s op LPG uit 1976 Was m,n tweede Beetje en zo gekocht van een kennis van me die hem zo gemaakt had Deze Ascona B kwam ik een keer tegen toen deze te koop stond en had de foto,s bewaard want vond deze wel :wub
M mantallica Loopt hier de deur plat 30 dec 2007 #270 Mijn eerste auto Manta natuurlijk in 1989 2.0 sr van 1979
C cruez Komt hier geregeld 30 dec 2007 #273 origineel gepost door mantallica waarom doetie nie:wtf dan maar zo:agent:agent http://www.opel-forum.nl/opelforum/pics/manta's001.jpg wow man, vind hem echt lekker op die witte letters op de banden na... welke achterspoiler is dat? heb je er nog meer foto's van?
origineel gepost door mantallica waarom doetie nie:wtf dan maar zo:agent:agent http://www.opel-forum.nl/opelforum/pics/manta's001.jpg wow man, vind hem echt lekker op die witte letters op de banden na... welke achterspoiler is dat? heb je er nog meer foto's van?
R Ronald Lid 30 dec 2007 #274 origineel gepost door Jo @Ronald, mooie foto's, heb je nog meer?? Zal binnenkort wel eens de oude doos in duiken maar denk wel dat het scannen wordt
origineel gepost door Jo @Ronald, mooie foto's, heb je nog meer?? Zal binnenkort wel eens de oude doos in duiken maar denk wel dat het scannen wordt
M mantallica Loopt hier de deur plat 30 dec 2007 #275 origineel gepost door cruez origineel gepost door mantallica waarom doetie nie:wtf dan maar zo:agent:agent http://www.opel-forum.nl/opelforum/pics/manta's001.jpg wow man, vind hem echt lekker op die witte letters op de banden na... welke achterspoiler is dat? heb je er nog meer foto's van? die letters wit inkleuren was toen erg in maar zou het nu ook niet meer doen... ik dacht dat die spoiler van hella was, maar dat weet ik niet zeker ja, moet ik eerst scannen maar niet duidelijk van die spoiler
origineel gepost door cruez origineel gepost door mantallica waarom doetie nie:wtf dan maar zo:agent:agent http://www.opel-forum.nl/opelforum/pics/manta's001.jpg wow man, vind hem echt lekker op die witte letters op de banden na... welke achterspoiler is dat? heb je er nog meer foto's van? die letters wit inkleuren was toen erg in maar zou het nu ook niet meer doen... ik dacht dat die spoiler van hella was, maar dat weet ik niet zeker ja, moet ik eerst scannen maar niet duidelijk van die spoiler
M mantallica Loopt hier de deur plat 30 dec 2007 #276 nog 2 van mijn Manta ik weet het kenteken niet meer, maar denk dat hij r.i.p. is...... en één in de auto ik was toen 19 jaren en één van een kadett van mijn zwager:afro
nog 2 van mijn Manta ik weet het kenteken niet meer, maar denk dat hij r.i.p. is...... en één in de auto ik was toen 19 jaren en één van een kadett van mijn zwager:afro
M mantallica Loopt hier de deur plat 30 dec 2007 #278 origineel gepost door Ghanz waar was dat destijds?????? in D'voart?? ja dat was bij mijn vriendin thuis, die nu nog steeds mijn vriendin en vrouw is
origineel gepost door Ghanz waar was dat destijds?????? in D'voart?? ja dat was bij mijn vriendin thuis, die nu nog steeds mijn vriendin en vrouw is
C commodore_GS_72 Post best veel 7 jan 2008 #279 Er zijn geen gegevens gevonden voor het kenteken 50-62-RT