Vervuiling GLX forum

Als je de relevantie van een onderwerp over de Grandland X beschrijft, vraag jezelf dan af waarom jouw antwoord relevant is!

Met andere woorden: Wat is de toegevoegde waarde van je antwoord als het niet meer over het onderwerp gaat?

Sterkte met het reinigen van de velgen. Sinds ik een jaar of wat geleden soortgelijke velgen had, als die jij nu hebt, heb ik mijzelf 'gezworen' NOOIT meer multispaaks velgen te nemen : deze zijn ZOOOOOOOOOOOOOOOOO lastig te reinigen.

Even los van de velgmaat (17, 18 of 19 inch) is het mijn ervaring dat hoe meer spaken, hoe moeilijker te reinigen. Daarom ben ik zo blij met de velg die ik nu heb. Deze zijn zo makkelijk schoon te maken.

p12kn9e5vvk5dcfutpnkqfu868o6ydee.jpg

Je mag doen en laten wat je wil in het leven Hans! Wel/niet meewerken aan een overzichtelijker forum is daar 1 van!

"Twee konijnen en drie hazen zijn opgeteld" het resultaat van mensen die gaan afhaken anderen te helpen omdat ze door de bomen het bos niet meer zien!

Plaats gewoon een nieuw onderwerp! Voor mij is het makkelijker hier een antwoord te geven op je vraag elders in het forum, maar is het handig voor anderen:

Je kunt de navigatie niet updaten via je smartphone. Download de update; zet hem op een USB- Stick en stop deze in de USB-ingang van je GLX.

Als je wilt weten hoe dat moet dan kun je tercht op dit forum! Het staat ergens in een topic tussen andere onderwerpen!

Veel succes!

Terug
Naar boven