R royke2000 Post best veel 17 mrt 2010 #1 hallo ik ben roy en ik kom hier mijn hobby's delen ik heb een vectra 2000
O opel-limbo Loopt hier de deur plat 17 mrt 2010 #3 Welkom Roy. Veel veilige km-ters gewenst met je veccie. En zoals mijn voorganger hierboven beschrijft: :kewlpics zijn we gek op. Greetz Roel met een C.
Welkom Roy. Veel veilige km-ters gewenst met je veccie. En zoals mijn voorganger hierboven beschrijft: :kewlpics zijn we gek op. Greetz Roel met een C.
D Deactivated2 Post best veel 17 mrt 2010 #5 He lelijkerd ook hier Dat die kadett i500 maar snel gekeurd is. have fun hier
G Gts32v6 Komt hier geregeld 17 mrt 2010 #8 Welkom,en das niet verkeerd zo'n gsi cabrio V6:thumbup Gr. Gts32v6
R royke2000 Post best veel 17 mrt 2010 #9 hee ik heb een vraag ik wil een dikke vectra maken! ik wil een calibra breed bouw op de vectra maken HEEFT DAT AL IEMAND of is al eens gezien ik wil iets hebben wat niet al rond rijd
hee ik heb een vraag ik wil een dikke vectra maken! ik wil een calibra breed bouw op de vectra maken HEEFT DAT AL IEMAND of is al eens gezien ik wil iets hebben wat niet al rond rijd
D DVO Komt hier geregeld 18 mrt 2010 #13 Welkom Roy hier op het OpelForum die Dett ziet er wel heftig uit ja:thumbup
R royke2000 Post best veel 18 mrt 2010 #14 heeft iemand al eens een hele dikke vectra gezien? wil iets maken ik vind deze set ook ruig op de vectra staan
heeft iemand al eens een hele dikke vectra gezien? wil iets maken ik vind deze set ook ruig op de vectra staan