D Dominic Loopt hier de deur plat 18 dec 2009 #1 heb van de week Tigra TwinTop stoelen gehaald.. alleen passen deze wel in me Tigra-A? zo niet, hoe zijn ze passend te maken?? (stoelen zijn ook hetzelfde als die van Corsa-C zover ik weet..)
heb van de week Tigra TwinTop stoelen gehaald.. alleen passen deze wel in me Tigra-A? zo niet, hoe zijn ze passend te maken?? (stoelen zijn ook hetzelfde als die van Corsa-C zover ik weet..)
D Dominic Loopt hier de deur plat 18 dec 2009 #2 voor mij is het vrijwel onmogelijk het passend te maken.. (denk ik) moet echt iemand hebben die kan lassen en het één en ander weet van het aanpassen.. passen doet het wel kwa afmeting van de stoelen alleen de rails komt niet overeen met elkaar.. ook bij de twintop stoelen zit alles vastgenageld ipv boutjes.. (behalve de rugleuning) enigste simpele mogelijkheid is als de RAILS van elkaar kan??? iemand die weet hoe dit moet??
voor mij is het vrijwel onmogelijk het passend te maken.. (denk ik) moet echt iemand hebben die kan lassen en het één en ander weet van het aanpassen.. passen doet het wel kwa afmeting van de stoelen alleen de rails komt niet overeen met elkaar.. ook bij de twintop stoelen zit alles vastgenageld ipv boutjes.. (behalve de rugleuning) enigste simpele mogelijkheid is als de RAILS van elkaar kan??? iemand die weet hoe dit moet??
C corsaboy Hoort bij de inboedel 18 dec 2009 #3 kun je de rail niet onder de stoel weg schroeven en dan de rails van de tigra-a eronder zetten? Met de oudere opel modellen kon dat altijd wel...
kun je de rail niet onder de stoel weg schroeven en dan de rails van de tigra-a eronder zetten? Met de oudere opel modellen kon dat altijd wel...
D Dominic Loopt hier de deur plat 19 dec 2009 #4 Deze zitten vast genagelt.. Idd bij me tigra stoelen kan dit wel.. scheelt trouwens ook ongeveer een cm van elkaar (afstand tussen de rails) rail van binnen van de TT is ook 0,5cm breder.. denk dat het niet gaat passen..... of ik moet de zitvlakken met elkaar kunnen wissellen..? rugleuning past namelijk wel op de tigra-a stoel.. :hmmz
Deze zitten vast genagelt.. Idd bij me tigra stoelen kan dit wel.. scheelt trouwens ook ongeveer een cm van elkaar (afstand tussen de rails) rail van binnen van de TT is ook 0,5cm breder.. denk dat het niet gaat passen..... of ik moet de zitvlakken met elkaar kunnen wissellen..? rugleuning past namelijk wel op de tigra-a stoel.. :hmmz
G groenetijger Komt hier geregeld 5 feb 2010 #5 popnagels uitboren, en dan aan je originele rail opnieuw een popnagel gebruiken ipv schroef? Geen idee hoe je dit anders zou moeten doen..
popnagels uitboren, en dan aan je originele rail opnieuw een popnagel gebruiken ipv schroef? Geen idee hoe je dit anders zou moeten doen..
D Dominic Loopt hier de deur plat 5 feb 2010 #6 tt stoel is 2 cm breder onder dus dat past niet zo 123.. Denk dat lassen de enige mogelijk wordt..