N nl-tuning Loopt hier de deur plat 23 dec 2008 #243 mijn station is op het spuitwerk na, nu ook klaar:jerry en het motorgedeelte is erg naar geworden:wtf bij interesse voor pics effe u2u sturen en is idd ex botter station waar nu een ander draai aan zit:wors groeten nick
mijn station is op het spuitwerk na, nu ook klaar:jerry en het motorgedeelte is erg naar geworden:wtf bij interesse voor pics effe u2u sturen en is idd ex botter station waar nu een ander draai aan zit:wors groeten nick
T t-yo Komt weleens kijken 23 dec 2008 #245 Vandaag gespot deze mooie station met Mille Miglia velgen: Gr. Theo
M manta_dennis Komt hier geregeld 28 dec 2008 #247 @t-yo, hele mooie wielen. staan erg mooi onder je astra
D duncs Komt weleens kijken 1 feb 2009 #251 mooie station vind alleen de uitlaten overdreven maar ieder zijn smaak gr's duncan
A Andreas.Berger Loopt hier de deur plat 4 feb 2009 #253 Hoi hoi Ik zal onze Astra er ook maar even bijzetten Hij is nog laaaannggg niet af, maar dat komt met de tijd hebben ook nog een D-kadett waar we druk mee bezig zijn dus ja Het is een Astra-f station 1.4 SE
Hoi hoi Ik zal onze Astra er ook maar even bijzetten Hij is nog laaaannggg niet af, maar dat komt met de tijd hebben ook nog een D-kadett waar we druk mee bezig zijn dus ja Het is een Astra-f station 1.4 SE
S spottekop Komt weleens kijken 15 feb 2009 #254 origineel gepost door Andreas.Berger Hoi hoi Ik zal onze Astra er ook maar even bijzetten Hij is nog laaaannggg niet af, maar dat komt met de tijd hebben ook nog een D-kadett waar we druk mee bezig zijn dus ja Het is een Astra-f station 1.4 SE Iedereen wat deze auto tegenkomt graag contact met ons opnemen, hij is namelijk vannacht gestolen. Alvast Bedankt Mvg spottekop
origineel gepost door Andreas.Berger Hoi hoi Ik zal onze Astra er ook maar even bijzetten Hij is nog laaaannggg niet af, maar dat komt met de tijd hebben ook nog een D-kadett waar we druk mee bezig zijn dus ja Het is een Astra-f station 1.4 SE Iedereen wat deze auto tegenkomt graag contact met ons opnemen, hij is namelijk vannacht gestolen. Alvast Bedankt Mvg spottekop
D daanbart Lid 15 feb 2009 #255 hier mijn astra komt nog wel 60mm verlaging onder voor de rest niks misschien een ander uitlaatje
K kreidler74 Komt weleens kijken 7 mrt 2009 #257 Ik heb de grille laten spuiten en vanmorgen f1 lampen gehaald, en alles gemonteerd en een gsi gril is een feit. nieuw deurrubber geplaatst en cv op afstand wat een weelde. achterklep gespoten en wielrand ook nog vervangen deze week i.v.m roest maar astra is nu roestvrijking: Als er nog iemand belangstelling heeft voor een setje lampen van een f2 en een knappe gril kleurnr z282
Ik heb de grille laten spuiten en vanmorgen f1 lampen gehaald, en alles gemonteerd en een gsi gril is een feit. nieuw deurrubber geplaatst en cv op afstand wat een weelde. achterklep gespoten en wielrand ook nog vervangen deze week i.v.m roest maar astra is nu roestvrijking: Als er nog iemand belangstelling heeft voor een setje lampen van een f2 en een knappe gril kleurnr z282
B black_gsi Komt weleens kijken 25 mrt 2009 #260 hey weet iemand waar ik ook spoilers kan vinden voor een astra f station ? die blauwe station wat spijkcity heeft gepost heeft ook wel een mooie spoiler weet iemand misschien hoe die heet ? of heeft iemand nog zoiets ?
hey weet iemand waar ik ook spoilers kan vinden voor een astra f station ? die blauwe station wat spijkcity heeft gepost heeft ook wel een mooie spoiler weet iemand misschien hoe die heet ? of heeft iemand nog zoiets ?