Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
alleen dat sport en 16v mag er van mij af (mijn mening dan)
gr.Paul
Ik geloof dat ik dat maar eens ga doen het was leuk tot ik jullie auto´s zag hahahah dan valt dit in het niet LOL
ff goed wassen/kleien/waxen (check maar ff 5 stappenplan) met spulletjes van meguiars of smartwax. Paar leuke 16 of 17 wieltjes eronder en je bent helemaal het mannetje hoor met zo'n a'tje.
gr.Paul
Ik geloof dat ik dat maar eens ga doen het was leuk tot ik jullie auto´s zag hahahah dan valt dit in het niet LOL
Jou vec valt niet in het niet(hoe zeg ik da) wij respecteren iedere vec en zeker een nette A:thumbup
Maar wij geven onze mening en de meeste houden niet van al die stickers en andere opplakgevallen oftewel een beetje cleanen, maar als jij je er niet aan stoort dan lekker laten zitten.
gr.Paul
Jou vec valt niet in het niet(hoe zeg ik da) wij respecteren iedere vec en zeker een nette A:thumbup
Maar wij geven onze mening en de meeste houden niet van al die stickers en andere opplakgevallen oftewel een beetje cleanen, maar als jij je er niet aan stoort dan lekker laten zitten.
Verder veel plezier van je Vec
Jan
Idd....daarsluit ik mij bij aan.....ieder zijn ding.
En je hoeft je echt niet te schamen voor jou veccie