Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Silverspeed, ik zou je nog steeds foto's laten zien van mijn oude Vec he! Kwam deze foto's tegen op de laptop van mn pa. Dit was mijn auto, nu rijdt mn broertje er in. Ziet er in gewassen staat nog vrijwel zo als op de foto's uit, alleen zit er helaas wel wat lelijke schade aan de wielkast rechtsachter
Silverspeed, ik zou je nog steeds foto's laten zien van mijn oude Vec he! Kwam deze foto's tegen op de laptop van mn pa. Dit was mijn auto, nu rijdt mn broertje er in. Ziet er in gewassen staat nog vrijwel zo als op de foto's uit, alleen zit er helaas wel wat lelijke schade aan de wielkast rechtsachter
Groeten,
Tjeerd
Dat roept herinneringen op, heb eentje in dezelfde kleur gehad. Was een Vectra van 1992, rond 2000 tweedehands gekocht, in 2003 een ongeval mee gehad en was total loss.
en mijn spiegels zijn niet in kleur wat echt lelijk is misschien in de zomer effe sloop langs kijken of er een set te halen valt in dezelfde kleur als mijn auto