C corsaboy Hoort bij de inboedel 29 aug 2010 #4.623 @Nova_C20xe Bekende wasbox en een leuke A :thumbup:thumbup:thumbup
R ronOPC1 Post best veel 29 aug 2010 #4.624 Nieuw fotootje van onze Corsa C GSI. In de tussentijd aan veranderd: K&N Filter, Sebring einddemper en soundpijp, wisser weg achter, donker koplampen.
Nieuw fotootje van onze Corsa C GSI. In de tussentijd aan veranderd: K&N Filter, Sebring einddemper en soundpijp, wisser weg achter, donker koplampen.
T TeamWest Komt hier geregeld 29 aug 2010 #4.625 origineel gepost door mayhem origineel gepost door TeamWest 1 v/d Team West Corsa's: Let Op: Ongewassen Staat Rotterdam zou m beter staan Dit heb ik niet gelezen...-offtopic ...:vertag origineel gepost door CarloZz dat is toch geen parkeersensor he? ziet er verder wel leuk uit. foto's van de voorkant? Nee, het is een camera. Thnx, komende week heb ik een goede camera tot mijn beschikking, zal dan foto's v/d Corsa rondom posten!
origineel gepost door mayhem origineel gepost door TeamWest 1 v/d Team West Corsa's: Let Op: Ongewassen Staat Rotterdam zou m beter staan Dit heb ik niet gelezen...-offtopic ...:vertag origineel gepost door CarloZz dat is toch geen parkeersensor he? ziet er verder wel leuk uit. foto's van de voorkant? Nee, het is een camera. Thnx, komende week heb ik een goede camera tot mijn beschikking, zal dan foto's v/d Corsa rondom posten!
D dabok Komt hier geregeld 30 aug 2010 #4.627 Niceee, maar dat jps, is toch een merk van een pakje peuken.. ?
V Vipertjegts Post best veel 30 aug 2010 #4.628 Yup En een groot Formule 1 sponsor geweest! Leuk detail overigens. Mooie Corsa.
J jpscorsa Lid 30 aug 2010 #4.629 origineel gepost door Vipertjegts Yup En een groot Formule 1 sponsor geweest! Leuk detail overigens. Mooie Corsa. ja klopt allebei, btw mooi foto zeg van die formule 1 wagen,
origineel gepost door Vipertjegts Yup En een groot Formule 1 sponsor geweest! Leuk detail overigens. Mooie Corsa. ja klopt allebei, btw mooi foto zeg van die formule 1 wagen,
J jpscorsa Lid 30 aug 2010 #4.630 thanx voor de reactie's :thumbup hij is in ieder geval nog niet klaar; -moet nog verlaagt worden -nog paar frummel dingetjes spuiten -achterbank bekleden te veel om op te noemen :vertag
thanx voor de reactie's :thumbup hij is in ieder geval nog niet klaar; -moet nog verlaagt worden -nog paar frummel dingetjes spuiten -achterbank bekleden te veel om op te noemen :vertag
D dabok Komt hier geregeld 31 aug 2010 #4.632 Uit Limburg.. ? origineel gepost door Timothy27 De mijne
T Timothy27 Lid 1 sep 2010 #4.633 origineel gepost door dabok Uit Limburg.. ? origineel gepost door Timothy27 De mijne Yup jij ?
D dabok Komt hier geregeld 1 sep 2010 #4.634 Valkenswaard, dinnetje komt uit Budel, regelmatig in Limburg ( Weert, Roermond ) te vinden! Heb deze dacht ik een tijd terug met de vorige eigenaar eens gezien bij de Mac in Weert als ik me niet vergis.. ! origineel gepost door Timothy27 origineel gepost door dabok Uit Limburg.. ? origineel gepost door Timothy27 De mijne Yup jij ?
Valkenswaard, dinnetje komt uit Budel, regelmatig in Limburg ( Weert, Roermond ) te vinden! Heb deze dacht ik een tijd terug met de vorige eigenaar eens gezien bij de Mac in Weert als ik me niet vergis.. ! origineel gepost door Timothy27 origineel gepost door dabok Uit Limburg.. ? origineel gepost door Timothy27 De mijne Yup jij ?
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 1 sep 2010 #4.635 Kiek em eens breed op de sloffen staan netjes, aan de achterkant vind ik het persoonlijk nét té....
W wellez Post best veel 1 sep 2010 #4.638 http://s965.photobucket.com/albums/ae137/_wellez_/?action=view&current=01092010058.jpg mijn autootje
http://s965.photobucket.com/albums/ae137/_wellez_/?action=view&current=01092010058.jpg mijn autootje
W wellez Post best veel 1 sep 2010 #4.639 het lukt me niet krijg hier geen foto zichtbaar en via site is het ook maar dom
W wellez Post best veel 1 sep 2010 #4.640 origineel gepost door Kadett91 Hier de foto's. Alleen aankomend weekend wel met HMW smoke achterlichten Ti's een Corsa B GSI 16V optic (zo goed als full options :wors) Niet de meeste mooie foto's (geen zon helaas... zo komt de kleur niet tot zijn recht :wub) Mods tot nu toe: K&N Inleg filter Ander uitlaat systeem met Remus einddemper. Lichtmetalen velgen Rode verlichting van MID ipv geel (de rest wordt van de week ook rood) Leuke ICE installatie :angel Alarm systeem (is tegenwoordig wel nodig :S) Plannen voor binnenkort: Smoke koplampen, Rieger skirts + achterbumper. GTR voorbumper met doorgelaste motorkap en strakke klep. king: ik wil fotos plaatsen maar het lukt me niet kan je snel helpe grtz
origineel gepost door Kadett91 Hier de foto's. Alleen aankomend weekend wel met HMW smoke achterlichten Ti's een Corsa B GSI 16V optic (zo goed als full options :wors) Niet de meeste mooie foto's (geen zon helaas... zo komt de kleur niet tot zijn recht :wub) Mods tot nu toe: K&N Inleg filter Ander uitlaat systeem met Remus einddemper. Lichtmetalen velgen Rode verlichting van MID ipv geel (de rest wordt van de week ook rood) Leuke ICE installatie :angel Alarm systeem (is tegenwoordig wel nodig :S) Plannen voor binnenkort: Smoke koplampen, Rieger skirts + achterbumper. GTR voorbumper met doorgelaste motorkap en strakke klep. king: ik wil fotos plaatsen maar het lukt me niet kan je snel helpe grtz