C cors@ Komt weleens kijken 29 apr 2005 #441 hahaha zoek de verschillen :jerry bij van Seumeren zullen ze ook wel denken? dat is een aardige flip flop lak... zo is 'ie zwart en zo is tie weer rood :hmmz :jerry
hahaha zoek de verschillen :jerry bij van Seumeren zullen ze ook wel denken? dat is een aardige flip flop lak... zo is 'ie zwart en zo is tie weer rood :hmmz :jerry
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 4 mei 2005 #448 Oorspronkelijk gepost door corsaforever Hier mijn eerste a corsa bekende corsa die ook altijd in groningen staat
Oorspronkelijk gepost door corsaforever Hier mijn eerste a corsa bekende corsa die ook altijd in groningen staat
A astra tje Komt weleens kijken 6 mei 2005 #450 sinds vandaag hebben jullie er ook weer een corsa rijder bij! een corsa a gsi.. mooi rood(is nie lelijk haha) met 15 inch tsw venoms/grilletje/verlaagd/rs bumpertje/enzovoorts! ik heb nog geen foto's maar zal ze snel maken.. ken ze alleen niet zelf plaatsen!!!
sinds vandaag hebben jullie er ook weer een corsa rijder bij! een corsa a gsi.. mooi rood(is nie lelijk haha) met 15 inch tsw venoms/grilletje/verlaagd/rs bumpertje/enzovoorts! ik heb nog geen foto's maar zal ze snel maken.. ken ze alleen niet zelf plaatsen!!!
C corsaagsi Komt hier geregeld 7 mei 2005 #451 He, die heeft op marktplaats gestaan he? Leek me een nette bak... Ik dacht dat ie ook een andere nokkenas heeft? :kewlpics:vertag
He, die heeft op marktplaats gestaan he? Leek me een nette bak... Ik dacht dat ie ook een andere nokkenas heeft? :kewlpics:vertag
A astra tje Komt weleens kijken 7 mei 2005 #452 Oorspronkelijk gepost door corsaagsi He, die heeft op marktplaats gestaan he? Leek me een nette bak... Ik dacht dat ie ook een andere nokkenas heeft? :kewlpics:vertag ja klopt is die! en GEEN ROEST:wub zal snel foto's maken heeft idd snelle nokkenas en spaghetti spruitstuk! deze week ga ik foto's schieten!
Oorspronkelijk gepost door corsaagsi He, die heeft op marktplaats gestaan he? Leek me een nette bak... Ik dacht dat ie ook een andere nokkenas heeft? :kewlpics:vertag ja klopt is die! en GEEN ROEST:wub zal snel foto's maken heeft idd snelle nokkenas en spaghetti spruitstuk! deze week ga ik foto's schieten!
C corsarider Komt weleens kijken 9 mei 2005 #453 Die witte A Corsa is zeker mooi stond altijd naast mij
5 5chaap2k Post best veel 11 mei 2005 #454 *niet meer actief op opel-forum en dus deze reactie maar verwijderd*
K KadetD Komt weleens kijken 16 mei 2005 #460 hehehe ja der werd flink gas gegeven met ctc in de tunnel Greetz Onno