Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Maar daarom wordt het denk ik ook een hobby genoemd hahaha.
Maar zoals ik al zei ik doe het lekker op het gemakkie,ik ben nu 19 en heb geen gezin ofiets dergelijks en woon niet op mezelf dus dat scheelt allemaal.
Zozo..van 1.4 naar C20LET...en je hebt nog geen eens je rijbewijs....:hmmzMisschien verstandig om eerst ff paar jaar rijervaring op te doen???Ik denk dat je geen idee hebt hoe snel zoiets gaat!!!
ik denk niet dat je dat ( fiat marea weekend, 125 pk en 1350 kilo en ook nog eens op diesel) kan vergelijken met een wagen van 750 kilo met een 200 pk sterke motor
ik denk het ook niet maarja jongens... dit was toch een forum om je corsa te showen en niet te discussiëren :jerry :angel
ik denk zelf niet dat je ervaring hoeft te hebben om met zo'n krachtige motor te beginnen. ik denk alleen dat je na een tijdje denkt dat je hem aankunt gevolg te hard gaat rijden waarna je de macht over het stuur een keer verlies...
want het is verleidelijk 200 pk onder je rechtervoet
ik denk het ook niet maarja jongens... dit was toch een forum om je corsa te showen en niet te discussiëren :jerry :angel
ik denk zelf niet dat je ervaring hoeft te hebben om met zo'n krachtige motor te beginnen. ik denk alleen dat je na een tijdje denkt dat je hem aankunt gevolg te hard gaat rijden waarna je de macht over het stuur een keer verlies...
want het is verleidelijk 200 pk onder je rechtervoet
ben ik het helemaal mee eens ....kep corrado vr6 gereden gechipped naar 220 pk......en dan had ik soms bij 230 per uur het gevoel wat als ik nou eens een "klein" rukje aan het stuur geef.....die hou je dus niet eej....
kortom...als je met 220 in de ankers moet omdat er 1 gaat inhalen met net 120 steigt je adrealine peil toch ffies
Ik wilde ook niet de discussie wellus nietus aangaan ofzo.
Het is natuurlijk ook niet te vergelijken met een 200pk sterke bezine motor.
Maar wilde gewoon aangeven van dat ik wel in snellere auto's gereden heb,en geloof het ofniet maar die marea was echt snel dik 200km/h op de teller gereden(me vader hoor ik niet hahaha).
@HiTmAn: toppie A'tje dat je daar hebt. Dat is dus de kleur waar ik de mijne ook in wil hebben. Nu is hij rood en dat vind ik nie echt zo tof. Maar moet dus nog wel wat sparen.
@HiTmAn: toppie A'tje dat je daar hebt. Dat is dus de kleur waar ik de mijne ook in wil hebben. Nu is hij rood en dat vind ik nie echt zo tof. Maar moet dus nog wel wat sparen.
bedankt voor de reacties, klopt, sta elke ochtend in die %^$%$& file, werk op de autoboulevard of hoe je dat schrijft, is echt een project A'tje, heb er vandaag M3 look spiegels op gezet, moet ze alleen nog ff spuiten, en ben druk bezig met de motor,en de kleur vind ik persoonlijk minder, maar zal naar verloop van tijd wel wat anders op komen.