Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Njah wel vaag, ik rijd opzich best rustig, het zijn allemaal van die lullige boetes van 5 of 7 te hard, ofzo, ook 1 van eenrichtingsweg, en die van 50 te hard bij 70 zie ik ook niet echt als een snelheidsovertreding, alleen hun wel.
Ik kwam er niet met 250+ voorbij, dan werd het wat anders.
Idd, van mij mogen ze je vanavond nog komen halen, je 3 punten geven en je rijbewijs afpakken. Je verteld zelf dat je 200+ rijdt, en loopt hier alleen maar te verkondigen dat je het niet begrijpt en alles belachelijk vind. Als je 1000 euro op kan sparen met bekeuringen van 5 of 7km te hard dan zegt dat meer over meneer Hoedemaker dan over het Nederlands rechtssteem.
Snap ook niet waarom dit topic nog steeds bovenaan staat trouwens:hmmz en dat je dit alles met de rest van Nederland wilt delen...
ook al halen ze je op dan kunnen ze je vast zetten maar LEX MULDER boete's (snelheid en verkeersovertredingen) moet je toch zo ie zo betalen. ze kunnen je 2 keer op pakken 1ste keer max 6 maanden 2e keer max 12 maanden en 3e keer tot dat iemand voor je betaald hebt.
heb dit helaas zelf meegemaakt enkel wist ik echt van niks en stonden ze ineens om 6uur naast mijn bed later blijk foutje bij cbr ivm adresgegevens en gemeente maar moest toch ff ineens 2600 euro betalen anders kwam ik pas 6 maanden later eruit