S Silverspeed Loopt hier de deur plat 17 feb 2011 #28 kun je ook halen bij een automaterialen zaak hoor
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 17 feb 2011 #29 kun je ook halen bij een automaterialen zaak hoor
C corsarider Komt weleens kijken 17 feb 2011 #30 Is al klaar even een nieuwe gehaald bij de vod:thumbup Alles werkt weer naar behoren
C corsarider Komt weleens kijken 17 feb 2011 #31 Is al klaar even een nieuwe gehaald bij de vod:thumbup Alles werkt weer naar behoren
C corsarider Komt weleens kijken 17 feb 2011 #36 Tis inderdaad een stuk rustiger, Alhoewel ik geen last had van bumperklevers
C corsarider Komt weleens kijken 17 feb 2011 #37 Tis inderdaad een stuk rustiger, Alhoewel ik geen last had van bumperklevers
D dondevo Post best veel 17 feb 2011 #38 ik zeg altijd laat ze maar lekker achter op klappen mag ik tenminste een nieuwe auto kopen, van mijn vriendin :afro
ik zeg altijd laat ze maar lekker achter op klappen mag ik tenminste een nieuwe auto kopen, van mijn vriendin :afro
D dondevo Post best veel 17 feb 2011 #39 ik zeg altijd laat ze maar lekker achter op klappen mag ik tenminste een nieuwe auto kopen, van mijn vriendin :afro
ik zeg altijd laat ze maar lekker achter op klappen mag ik tenminste een nieuwe auto kopen, van mijn vriendin :afro
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 18 feb 2011 #40 laat jij je door de vriendin vertellen of jij een nieuwe auto mag kopen Erwin