@trashmetal wrote:@kadett-supreme wrote:ik ken het ja.... Evenals Cartec spullen... wat in veel autogarages staat... zou ik ook regelrecht in de prullenbak gooien....
de producten met de schildpad hebben sowieso niet mijn voorkeur. Verder ben ik van mening dat als het goed detail-spul is, dan hadden ze dat 100% zeker bij Carclean.nl in de verkoop... en ik heb het daar nog nooit in de winkel gezien...
toch vreemd heb de genoemde producten nooit bij autogarages gezien
deze worden namelijk veel gebruikt in de schoonmaak om bijvoorbeeld kunstof kozijnen te poetsen en damwand panelen
en zul je dus niet aantreffen bij bedrijven die autopoetsmiddelen leveren
maar groothandels die leveren aan schoonmaakbedrijven
Nee, ik bespuur een lichtelijke vorm van afgunst en bevooroordeling
Cartec/Kenotek etc etc staan bij heel veel autogarages..
Producten met relatief veel siliconen en tijdelijke glansversterkers. Autogarages vinden het geweldig omdat het snel "resultaat" biedt in de zin van glanzende auto's.
Helaas is na 3 regenbuien het mooie er ook vanaf, en als het goed is hebben hun tegen die tijd de auto al verkocht.
Leuk spul voor dergelijke bedoelingen, maar niet voor een detailer die z'n auto er echt strak bij wil hebben staan.
Vooroordelen heb ik niet, en afgunst al helemaal niet.
Als iemand hier een ander persoon blij mee maakt is het toch goed?
Zelf heb ik al een aantal keer meegemaakt dat mensen zeiden 'Ach, als ik em naar een poetser heb gebracht ziet ie er na 3 weken toch niet meer uit. Ook niet na het wassen'.. En dan bied ik de dienst aan om de auto eens te detailen ipv een afraffelbeurt (polijsten + siliconen zooi), en die mensen zeggen na 3/4 maanden dat je het verschil goed ziet.. Zegt uiteindelijk wel iets lijkt me..