Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@opel-motorsport wrote:om wat voor auto gaat het kan je de irmscher steun gelijk hierboven anders echt wel aanraden heb hem namelijk ook in mijn coupe zitten
@opel-motorsport wrote:dan zou ik toch gaan voor de irmscher hoor mijne van mijn coupe past ook in de astra h dusja zitten 2 verschillende bevestigingen bij
zou je eventueel enkele foto's kunnen posten aub ?
@opel-motorsport wrote:om wat voor auto gaat het kan je de irmscher steun gelijk hierboven anders echt wel aanraden heb hem namelijk ook in mijn coupe zitten
@opel-motorsport wrote:dan zou ik toch gaan voor de irmscher hoor mijne van mijn coupe past ook in de astra h dusja zitten 2 verschillende bevestigingen bij
zou je eventueel enkele foto's kunnen posten aub ?
@iquick wrote:@turbosix wrote:heb hem net gemonteerd, prima ding, idd gewoon van het merk Armster.
was trouwens een drukte van jewelste bij de opel-testdag!
leuk georganiseerd daar in heerenveen! koffie, gebak, hamburgers, erwtensoep, snoep, broodjes, enz, spelletjes en een prijsvraag.
Dat hadden wij hier niet eens en die armsteun kreeg ik ook niet mee want er zit bij mij een telefoon voorbereiding echt jammer. Ze krijgen dat er niet zomaar uit volgens de monteur
Dat is flauwe kul. Die zat er bij mij ook in. Heb m er eigen handig uitgehaald. Kapje naar boven trekken en dan aan de onderzijde een stekker los halen. Ander kapje terug plaatsen en klaar.