Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Van mij hoeven ze de armsteun niet te monteren, dat doe ik zelf wel. Maar bij Broekhuis kan je op 5 november wel een armsteun meekrijgen, of moeten die eerst besteld worden?
Van mij hoeven ze de armsteun niet te monteren, dat doe ik zelf wel. Maar bij Broekhuis kan je op 5 november wel een armsteun meekrijgen, of moeten die eerst besteld worden?
Euuhh heeft iemand enig idee of deze armsteun ingebouwd kan worden ipv de af fabriek carckit want ik heb een carckit voor nokia zitten daar zitten heb net opel dealer gebeld voor alle zekerheid maar die weten het niet:/
@turbosix wrote:heb hem net gemonteerd, prima ding, idd gewoon van het merk Armster.
was trouwens een drukte van jewelste bij de opel-testdag!
leuk georganiseerd daar in heerenveen! koffie, gebak, hamburgers, erwtensoep, snoep, broodjes, enz, spelletjes en een prijsvraag.
Dat hadden wij hier niet eens en die armsteun kreeg ik ook niet mee want er zit bij mij een telefoon voorbereiding echt jammer. Ze krijgen dat er niet zomaar uit volgens de monteur