Ook leuk altijd trouwens: als je op de linkerbaan rijdt met bijvoorbeeld 120 km/h, en er van de rechterbaan ineens een auto naar de linkerbaan schiet met 100 km/h omdat hij/zij anders moet wachten op zijn voorganger. Heel irritant en levensgevaarlijk omdat ik dan flink in de ankers moet. En vaak het ergste nog is dat er helemaal niemand achter mij reed.
Ook altijd leuk om te zien hoe mensen lopen te kleven terwijl je duidelijk kan zien dat iedereen aan het remmen is en er verderop een file staat. Ik ga naar rechts, zij geven flink gas, waarna ze erachter komen dat er ineens een file staat en hard moeten remmen. Filtert wel meteen de sukkels eruit die niet vooruit kunnen kijken :jerry
Nee, ik erger mij niet zo heel snel aan overig verkeer, maar wel aan mensen die METEEN invoegen terwijl ze nog maar 80 km/h rijden en ik een stuk harder. Of als ik alvast netjes rechts aan het rijden ben omdat je verderop moet ritsen (2 baans naar 1), maar er toch weer mensen zijn die PER SE eerst moeten en links gaan rijden, hem er nog even tussen willen proppen waardoor iedereen die erachter rijdt moet gaan remmen en dan vaak weer voor het rode stoplicht staan.
Voor de rest kan het me niet zoveel schelen. Ze bumperkleven maar, ik ga er zeker niet harder door rijden. Eerder snelheid laten afzakken met 15 en over de streep voor opspattende steentjes.