Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En vandaag (vrijdag 23 oktober) om 7:00u op de snelweg bij de high tech campus? Ik kwam je voorbij op de linker baan. Je Vec ziet er mooi uit 'in het wild'.
Hej Paashaas, zag ik jou gister rijden in Panningen? Bij voetbalveld de Del en de steenfabriek?
Dacht het wel iig
Helaas....Ik kom de laatste tijd zelden daar...
origineel gepost door Erwin
En vandaag (vrijdag 23 oktober) om 7:00u op de snelweg bij de high tech campus? Ik kwam je voorbij op de linker baan. Je Vec ziet er mooi uit 'in het wild'.
Dat kan ik niet geweest zijn, daar rij ik zelf meestal op de linkerbaan want die andere banen schieten nooit op....Ik vermoed dat er daar een bijna-dubbelganger rijd, is niet de eerste keer dat ik gespot word in Eindhoven....
is dit vrijdag 7.00u 's avonds. Aangezien ik rond die tijd naar Centerparks Kempervennen onderweg was.
Een groene vectra A, met op de zijkant VECTRA, voorbumper van een vec 2000, zwarte gril met zwarte angeleyes en een kleine spoiler... In kessel bij de Mac Donalds... Iemand van hier?