G Ghanz Forumbewoner 13 jun 2009 #161 frademaker in weer een andere monza gespot in hardenberg, zag m bij de herdenberger langsrijden, mooi karretje fokkow
frademaker in weer een andere monza gespot in hardenberg, zag m bij de herdenberger langsrijden, mooi karretje fokkow
F frademaker Komt weleens kijken 14 jun 2009 #162 origineel gepost door Ghanz frademaker in weer een andere monza gespot in hardenberg, zag m bij de herdenberger langsrijden, mooi karretje fokkow Haha ja heb hem nu zo goed als klaar dus kan weer mooi toeren, Nu binnenkort met mijn rekord aan de gang(winterauto)
origineel gepost door Ghanz frademaker in weer een andere monza gespot in hardenberg, zag m bij de herdenberger langsrijden, mooi karretje fokkow Haha ja heb hem nu zo goed als klaar dus kan weer mooi toeren, Nu binnenkort met mijn rekord aan de gang(winterauto)
A astrawez Loopt hier de deur plat 25 jun 2009 #164 Gisteren in en om Eindhoven heb volgende gespot: Gr Wesley
M manta19sr Komt hier geregeld 26 jun 2009 #165 staat altijdje te koop voor grof geld.reclame maken waarschijnlijk
A astrawez Loopt hier de deur plat 26 jun 2009 #166 origineel gepost door manta19sr staat altijdje te koop voor grof geld.reclame maken waarschijnlijk Ja precies. Hij staat hier ook al op het forum bij de originele Monza's A1! :jerry Gr Wesley
origineel gepost door manta19sr staat altijdje te koop voor grof geld.reclame maken waarschijnlijk Ja precies. Hij staat hier ook al op het forum bij de originele Monza's A1! :jerry Gr Wesley
A astrawez Loopt hier de deur plat 30 jun 2009 #167 Zojuist gespot bij Lathouwers in Den Bosch: Hopelijk is hij niet ingeruild voor een nieuwe Opel (ivm slooppremie)!!!! Gr Wesley
Zojuist gespot bij Lathouwers in Den Bosch: Hopelijk is hij niet ingeruild voor een nieuwe Opel (ivm slooppremie)!!!! Gr Wesley
S Stender Hoort bij de inboedel 2 jul 2009 #168 Vandaag in Wageningen, zo rond de middag; Een groene Rekord D/Commodore B coupé, reed mij tegemoet.
M marcelboukes Komt weleens kijken 5 jul 2009 #169 heb deze gespot in scharsterbrug was toevallig bij me zuster en zag hem voor de deur staan. http://i65.photobucket.com/albums/h229/astrawes/OpelSenatorA11979voor2750-teRutten.jpg
heb deze gespot in scharsterbrug was toevallig bij me zuster en zag hem voor de deur staan. http://i65.photobucket.com/albums/h229/astrawes/OpelSenatorA11979voor2750-teRutten.jpg
A astrawez Loopt hier de deur plat 9 jul 2009 #170 origineel gepost door marcelboukes heb deze gespot in scharsterbrug was toevallig bij me zuster en zag hem voor de deur staan. http://i65.photobucket.com/albums/h229/astrawes/OpelSenatorA11979voor2750-teRutten.jpg Weet jij toevallig het kenteken ervan (voor onze administratie :vertag )?? Of maak er eens een mooie foto van. :angel Gr Wesley
origineel gepost door marcelboukes heb deze gespot in scharsterbrug was toevallig bij me zuster en zag hem voor de deur staan. http://i65.photobucket.com/albums/h229/astrawes/OpelSenatorA11979voor2750-teRutten.jpg Weet jij toevallig het kenteken ervan (voor onze administratie :vertag )?? Of maak er eens een mooie foto van. :angel Gr Wesley
M marcelboukes Komt weleens kijken 9 jul 2009 #171 volgens mij is de senator van mantadevil of eddepet007 geweest. zwerver hier volgens mij wel meer foto's van de senator rond. gr marcel
volgens mij is de senator van mantadevil of eddepet007 geweest. zwerver hier volgens mij wel meer foto's van de senator rond. gr marcel
A astrawez Loopt hier de deur plat 10 jul 2009 #172 Ik heb hem gevonden, alleen wederom zonder kenteken... origineel gepost door eddepet007 zaterdag ook een senator gehaald vandaag effe 17inch er onder gezet vond 17 inch toch iets mooier staan de oude 15 inch zijn te koop Gr Wesley
Ik heb hem gevonden, alleen wederom zonder kenteken... origineel gepost door eddepet007 zaterdag ook een senator gehaald vandaag effe 17inch er onder gezet vond 17 inch toch iets mooier staan de oude 15 inch zijn te koop Gr Wesley
S spottekop Komt weleens kijken 1 aug 2009 #175 Vandaag gespot om 10 over half 9, op de snelweg van maastricht naar Heerlen, een grijze senator Zag er zo heel netjes uit.
Vandaag gespot om 10 over half 9, op de snelweg van maastricht naar Heerlen, een grijze senator Zag er zo heel netjes uit.
M MAD-MARC Lid 31 aug 2009 #176 zaterdag gespot op weg van weert naar nederweert een zwarte c-rekord coupe (of mogelijkerwijs een commodore a). Zag er erg strak uit. Ik had zelf ook een rekord op de vrachtwagen staan.
zaterdag gespot op weg van weert naar nederweert een zwarte c-rekord coupe (of mogelijkerwijs een commodore a). Zag er erg strak uit. Ik had zelf ook een rekord op de vrachtwagen staan.
T Tiedo Komt hier geregeld 1 sep 2009 #177 in twijzelerheide staat altijd een b commodore in diverse kleuren wit:hmmz:thumbdown met een matzwarte motorkap
in twijzelerheide staat altijd een b commodore in diverse kleuren wit:hmmz:thumbdown met een matzwarte motorkap
J Jerremy Hoort bij de inboedel 10 sep 2009 #178 Een bordeaux rode Senator (laatste type), met een (orgineel ?) spoilerpakket erop, Hellevoetsluis. Zag er netjes uit ! :thumbup Hij kwam me tegemoet gereden op een 80 km. weg, dus kenteken kon ik zo snel niet meer zien. Wel een mooie wagen voorzover ik zag.
Een bordeaux rode Senator (laatste type), met een (orgineel ?) spoilerpakket erop, Hellevoetsluis. Zag er netjes uit ! :thumbup Hij kwam me tegemoet gereden op een 80 km. weg, dus kenteken kon ik zo snel niet meer zien. Wel een mooie wagen voorzover ik zag.
L Lukko Post best veel 22 sep 2009 #179 deze 2 dikke opels gespot !! zoiets zie ik haast nooit 2 van zulke mooie opels voor de deur. even gestopt en foto van gemaakt. vandaag gespot in driebergen om 14:15
deze 2 dikke opels gespot !! zoiets zie ik haast nooit 2 van zulke mooie opels voor de deur. even gestopt en foto van gemaakt. vandaag gespot in driebergen om 14:15
J Jerremy Hoort bij de inboedel 5 okt 2009 #180 Ik zie anders 3 mooie Opels ! Telt de Tigra TT niet mee dan ???