Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Afgelopen donderdagnacht een oranje/rood gekleurde Rekord gespot op 't velperbroekcircuit voor 't stoplicht, effe duimpje omhoog gedaan. Kreeg een reactie terug dus als 't iemand van hier is, weet ie 't wss wel
Ik reed in m'n Corsa-tje 1.0 de snelweg op righting Utrecht
dinsdag of woensdag zag ik een beige monza rijden bij de Katendrechtse lagedijk in Charlois Rotterdam. zie hem wel vaker staan. neem aan dat charlois187 is ?
dinsdag of woensdag zag ik een beige monza rijden bij de Katendrechtse lagedijk in Charlois Rotterdam. zie hem wel vaker staan. neem aan dat charlois187 is ?
Ja dat ben ik inderdaad
rij daar werkelijk dagelijks langs.
Als het goed is zie je hem altijd staan op de Dorpsweg.
Ben zelf ook nog in bezit van een Opel Diplomat E 2.8i van 77 maar vindt het beetje erg omdat we er totaal geen tijd voor kunnen vrijmaken dus hij is een beetje aan het wegkwijnen. :cry
al een paar keer gezien in Nieuw-Bergen (L) op industrieterrein De Flammert een (mat) zwarte Diplomat. Kenteken niet duidelijk kunnen lezen... Iemand van hier?