Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1861987&tid=47508&author=City]Gespot in Amersfoort richting Bunschoten-Spakenburg een hele nette donkerblauwe B2 met zilver kleurige gsi wielen.
Mvg Patrick[/rquote]
:agent Yes, ik ben gespot Was ff lekker een stukkie aan het toeren vandaag.
[rquote=1862417&tid=47508&author=funkycorsa]Gisteren een gouden b mata gte gespot hier voor mijn huis, vlakbij de BP in Ede mooie auto![/rquote]
Dat zal ik wel geweest zijn als het tussen 7 en half 9 was.
Was even bij mijn zus op visite , alleen mijn Manta is een GT/J ipv een GT/E
[rquote=1862912&tid=47508&author=Marc GSI][rquote=1862417&tid=47508&author=funkycorsa]Gisteren een gouden b mata gte gespot hier voor mijn huis, vlakbij de BP in Ede mooie auto![/rquote]
Dat zal ik wel geweest zijn als het tussen 7 en half 9 was.
Was even bij mijn zus op visite , alleen mijn Manta is een GT/J ipv een GT/E [/rquote]
:hmmz mischien even langs de brillenboer dan
:wub mooie manta! :wub
ps woont je zus boven de huisarts? ik wel :thumbup
[rquote=1863224&tid=47508&author=Marc GSI]Nee mijn zus woont in de rij huizen waar jij op kijkt , ik wist niet dat daar waar jij woont ook een huisarts zat
wist wel dat er een dierenarts zat .[/rquote]
haha de huisarts zit derboven en daarnaast zit de tandarts dus alles lekker in de buurt :thumbup maar back on topic mooie manta!:wub als ik em weer zie staan zal ik em even op de foto zetten!