M mantarick Komt weleens kijken 19 jul 2008 #2.021 vanmiddag een grijze B Manta gespot, haalde mij in op de A50 in de file, hebben allebei getoeterd
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 19 jul 2008 #2.022 hey we stonden ook nog effe in de file op deA50 met een cc op de ambulance
M mantarick Komt weleens kijken 20 jul 2008 #2.025 origineel gepost door eddepet007 hey we stonden ook nog effe in de file op deA50 met een cc op de ambulance dat heb ik nie gezien maar da heb je wel vaker in de file!! die B Manta die ik gezien had was volges men een 200
origineel gepost door eddepet007 hey we stonden ook nog effe in de file op deA50 met een cc op de ambulance dat heb ik nie gezien maar da heb je wel vaker in de file!! die B Manta die ik gezien had was volges men een 200
B Black Magic Loopt hier de deur plat 20 jul 2008 #2.026 origineel gepost door eddepet007 das toch die van raoel ? volgens mij ook woont toch in vriezenveen
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 20 jul 2008 #2.027 ja klopt idd vandaag nog wel de oude van kroacs gespot ook in vriezenveen
J JOZO Loopt hier de deur plat 20 jul 2008 #2.031 Vanmiddag bij de Shell in Drunen een blauwe b manta met sr velgen en sidekirt. Kenteken 65-rt-**
M mantallica Loopt hier de deur plat 21 jul 2008 #2.032 gister een goudkleurige Manta B gespot bij camping marveld in groenlo later niet weer gezien, hier bekent???
gister een goudkleurige Manta B gespot bij camping marveld in groenlo later niet weer gezien, hier bekent???
B baby_manta Komt weleens kijken 21 jul 2008 #2.033 gister een rode a manta op de a7 net voor heerenveen iemand van hier?
A alexmanta20E Komt weleens kijken 22 jul 2008 #2.034 zondag bij alphen een goudkleurige manta. zaten 2 personen in en zag er goet uit. heb nog gezwaait en mijn duim omhoog gedaan wij reden daar met de grijze caliebra van tonneke
zondag bij alphen een goudkleurige manta. zaten 2 personen in en zag er goet uit. heb nog gezwaait en mijn duim omhoog gedaan wij reden daar met de grijze caliebra van tonneke
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 22 jul 2008 #2.035 idd dikke prijs maar is ook echt mooie auto waar veel in is geinvesteerd
X Xo-C4Rm4nI4C Komt weleens kijken 22 jul 2008 #2.036 vanmiddag bij het stoplicht naast de mcdonalds te landgraaf een rode standaard manta b1 gespot.. volgens mij was het mantasticB1... mooi wagentje..
vanmiddag bij het stoplicht naast de mcdonalds te landgraaf een rode standaard manta b1 gespot.. volgens mij was het mantasticB1... mooi wagentje..
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 23 jul 2008 #2.037 Vanmiddag bij iemand op de oprit in Varsseveld een gele A. :thumbup
C city77 Post best veel 23 jul 2008 #2.038 origineel gepost door corres origineel gepost door city77 vandaag gespot op de brug bij DHZ-twente king: staat op marktplaat pffffff wat een prijs zeg kan wel zeggen dat op 1 punt na de auto het wel dik waard is. ik zou em iig niet kopen voor dat geld.
origineel gepost door corres origineel gepost door city77 vandaag gespot op de brug bij DHZ-twente king: staat op marktplaat pffffff wat een prijs zeg kan wel zeggen dat op 1 punt na de auto het wel dik waard is. ik zou em iig niet kopen voor dat geld.
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 23 jul 2008 #2.039 wat zijn dat nu voor spoilertjes die aan de achterkant van de wielkasten zijn gemonteerd.. heb ze zelf ook op m'n manta.. maar zie ze bijna nooit.. :wtf
wat zijn dat nu voor spoilertjes die aan de achterkant van de wielkasten zijn gemonteerd.. heb ze zelf ook op m'n manta.. maar zie ze bijna nooit.. :wtf
A Ari Komt weleens kijken 23 jul 2008 #2.040 Vandaag een licht blauwe met witte detailsb2 CC bij de Esso de Wause tol. Eigenaar werkte daar en hij was te koop zei hij.
Vandaag een licht blauwe met witte detailsb2 CC bij de Esso de Wause tol. Eigenaar werkte daar en hij was te koop zei hij.