Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Das de wagen van Raoul... Lid van DCR Manta Team... Hij heeft helaas geen tijd meer voor zijn auto's... Heeft ook nog een Monacoblauwe gsi uit 87 in aanbieding... En geloof me... Die rooie is zeker z'n geld waard... gerestaureerd... getaxeerd... lpg en belasting vrij...
origineel gepost door city77
origineel gepost door corres
vandaag gespot op de brug bij DHZ-twente king:
staat op marktplaat pffffff wat een prijs zeg
kan wel zeggen dat op 1 punt na de auto het wel dik waard is. ik zou em iig niet kopen voor dat geld.
Das de wagen van Raoul... Lid van DCR Manta Team... Hij heeft helaas geen tijd meer voor zijn auto's... Heeft ook nog een Monacoblauwe gsi uit 87 in aanbieding... En geloof me... Die rooie is zeker z'n geld waard... gerestaureerd... getaxeerd... lpg en belasting vrij...
origineel gepost door corres
vandaag gespot op de brug bij DHZ-twente king:
staat op marktplaat pffffff wat een prijs zeg
kan wel zeggen dat op 1 punt na de auto het wel dik waard is. ik zou em iig niet kopen voor dat geld.
en dan zie ik op de achtergrond een D kadett
:hmmz Wie restaureerd nou een D kadett die kocht ik eerder voor 300 euro :jerry:jerry:jerry