Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[ook zeer uitzonderlijk dat ik dat ding niet bijhad ]
ja was een kei van een wagen heb een hele mooie foto van hem gemaakt maar ik weet niet hoe ik hem hier online moet zetten heb trouwens op de kp stiphout nog even met zijn vrouw staan te kletsen
3 maal B Manta's op 1 kruispunt. 1 maal ikke dus met m'n rode b1, 1 maal nog een rode b1 maar met zwart dak en een grijze manta b gt, gsi of gte. Was wel gaaf en was volgns mij de enigste die het in de gaten had!! :wub
afgelopen weekend in oirschot een B-cc berlinetta bij de elerally, vandaag in ehv een oranje a-tje, mooi wagentje. hij moest voor me wachten bij eht zebrapad
tussen venray en Ysselsteyn [de N270 heet die weg volgens mij]
stond bij een bedrijf een rood/paars achtige A manta [met een grijze grille]
en volgens mij heeft hij heel lang tekoop gestaan op Marktplaats [van iemand uit Smilde]
Iemand van hier?
[en in bakel zag ik weer de blauwe B manta staan met grijze bumpers, staat ook al een tijdje tekoop op marktplaats.. de naam was iets van Sauvas dacht ik..] :hmmz