M manta19sr Komt hier geregeld 25 mrt 2008 #1.481 bastra wat is bij jouw breed,ik ben door someren heen gereden vandaag,400 spoiler achter op rode schroths op de hoedenplank en gele gt/e op de plank
bastra wat is bij jouw breed,ik ben door someren heen gereden vandaag,400 spoiler achter op rode schroths op de hoedenplank en gele gt/e op de plank
O opelclanermelo Komt weleens kijken 25 mrt 2008 #1.482 origineel gepost door Rob-Epe Gespot omgeving Putten: deze is van the undertaker IDD omgeving Putten Ermelo
origineel gepost door Rob-Epe Gespot omgeving Putten: deze is van the undertaker IDD omgeving Putten Ermelo
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 25 mrt 2008 #1.483 origineel gepost door opelclanermelo origineel gepost door Rob-Epe Gespot omgeving Putten: deze is van the undertaker IDD omgeving Putten Ermelo Haha, wordt ik eindelijk eens gespot. Nog op mijn werk ook. Pakketdienst?
origineel gepost door opelclanermelo origineel gepost door Rob-Epe Gespot omgeving Putten: deze is van the undertaker IDD omgeving Putten Ermelo Haha, wordt ik eindelijk eens gespot. Nog op mijn werk ook. Pakketdienst?
R Rob-Epe Komt hier geregeld 26 mrt 2008 #1.484 @ The_Undertaker: u2u gestuurd... foto voor je aangepast. Zal je voorlopig denk ik niet weer spotten... zit nu aan de andere kant va de regio :angel
@ The_Undertaker: u2u gestuurd... foto voor je aangepast. Zal je voorlopig denk ik niet weer spotten... zit nu aan de andere kant va de regio :angel
B bramm Komt weleens kijken 27 mrt 2008 #1.485 vanmiddag heeft ons mam een B2 in Best gespot, de dacht eerst nog dat ik het was....bij het bejaardenhuis (nee zo oud is ze nog niet)
vanmiddag heeft ons mam een B2 in Best gespot, de dacht eerst nog dat ik het was....bij het bejaardenhuis (nee zo oud is ze nog niet)
R Rob-Epe Komt hier geregeld 27 mrt 2008 #1.486 Vanmiddag weer The_Undertaker gespot Johnny, hoe was het in Breda ? :angel
H henkjan_80 Post best veel 27 mrt 2008 #1.487 Vananvond rond 19.40 een paars/rode B op de vriezenveenseweg in wierden thv tuincentrum wierden. Kenteken was iets met 77 erin meen ik
Vananvond rond 19.40 een paars/rode B op de vriezenveenseweg in wierden thv tuincentrum wierden. Kenteken was iets met 77 erin meen ik
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 27 mrt 2008 #1.488 Vandaag in Wanssum, omstreeks 8.00uur vanmorgen, Blauwe Manta B, uitgebouwd 6pitter.. iemand van het forum?
Vandaag in Wanssum, omstreeks 8.00uur vanmorgen, Blauwe Manta B, uitgebouwd 6pitter.. iemand van het forum?
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 27 mrt 2008 #1.491 origineel gepost door City Was het niet @mantadevil Mvg Patrick Nope, was een donkere kleur blauw.. wel zo'n soort uitbouw..
origineel gepost door City Was het niet @mantadevil Mvg Patrick Nope, was een donkere kleur blauw.. wel zo'n soort uitbouw..
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 27 mrt 2008 #1.492 origineel gepost door Rob-Epe Vanmiddag weer The_Undertaker gespot Johnny, hoe was het in Breda ? :angel Je hebt me toch niet in Breda gespot? Of je was bij ons op de zaak? xD
origineel gepost door Rob-Epe Vanmiddag weer The_Undertaker gespot Johnny, hoe was het in Breda ? :angel Je hebt me toch niet in Breda gespot? Of je was bij ons op de zaak? xD
O opelmantagek Post best veel 28 mrt 2008 #1.493 Vandaag ook 2 manta's gespot, een gele b2 erg mooi ding om te zien en komt volgens mij ergens uit broekhuizen die kom ik geregeld tegen en ook een rode uitgebouwde B manta cabrio die ik ook al vaker bij mij in de omgeving heb zien rijden.
Vandaag ook 2 manta's gespot, een gele b2 erg mooi ding om te zien en komt volgens mij ergens uit broekhuizen die kom ik geregeld tegen en ook een rode uitgebouwde B manta cabrio die ik ook al vaker bij mij in de omgeving heb zien rijden.
M mantadevil Hoort bij de inboedel 28 mrt 2008 #1.495 Originally posted by City Was het niet @mantadevil Mvg Patrick lijkt me raar wand die evo van mij staat stil en geschorst in de garage
Originally posted by City Was het niet @mantadevil Mvg Patrick lijkt me raar wand die evo van mij staat stil en geschorst in de garage
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 28 mrt 2008 #1.496 origineel gepost door opelmantagek Vandaag ook 2 manta's gespot, een gele b2 erg mooi ding om te zien en komt volgens mij ergens uit broekhuizen die kom ik geregeld tegen en ook een rode uitgebouwde B manta cabrio die ik ook al vaker bij mij in de omgeving heb zien rijden. een gele.. die zal wel van Dennis zijn.. zit bij me op school.. woont idd aan die kant ergens.. is een mooie manta ja.. alleen ben ik niet zo weg van het voorfront..
origineel gepost door opelmantagek Vandaag ook 2 manta's gespot, een gele b2 erg mooi ding om te zien en komt volgens mij ergens uit broekhuizen die kom ik geregeld tegen en ook een rode uitgebouwde B manta cabrio die ik ook al vaker bij mij in de omgeving heb zien rijden. een gele.. die zal wel van Dennis zijn.. zit bij me op school.. woont idd aan die kant ergens.. is een mooie manta ja.. alleen ben ik niet zo weg van het voorfront..
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 28 mrt 2008 #1.497 vandaag in venray, Rotonde bij politibureau, omstreeks 15.00/15.30uur Zwarte Manta A, met paars dak.. iemand van hier? ik reed op een zwarte Zundapp 517.. die ook wel opvalt
vandaag in venray, Rotonde bij politibureau, omstreeks 15.00/15.30uur Zwarte Manta A, met paars dak.. iemand van hier? ik reed op een zwarte Zundapp 517.. die ook wel opvalt
O opelmantagek Post best veel 28 mrt 2008 #1.498 wat is er dan met het voorfront, zitten ronde koplampen in
O opelmantagek Post best veel 28 mrt 2008 #1.499 origineel gepost door mantamafkees01 Deze toch niet?? [/URL] Nee die is het niet, heeft gewoon een zwarte kap,en ziet er ook niet meer zo heel mooi uit geloof ik
origineel gepost door mantamafkees01 Deze toch niet?? [/URL] Nee die is het niet, heeft gewoon een zwarte kap,en ziet er ook niet meer zo heel mooi uit geloof ik
M Martijntwello Komt hier geregeld 28 mrt 2008 #1.500 origineel gepost door Emiel-Manta vandaag in venray, Rotonde bij politibureau, omstreeks 15.00/15.30uur Zwarte Manta A, met paars dak.. iemand van hier? ik reed op een zwarte Zundapp 517.. die ook wel opvalt ik denk dat dat me broertje geweest is in mijn 2 tone A manta zwarte onderkant en BLAUWE bovenkant.. was t deze?
origineel gepost door Emiel-Manta vandaag in venray, Rotonde bij politibureau, omstreeks 15.00/15.30uur Zwarte Manta A, met paars dak.. iemand van hier? ik reed op een zwarte Zundapp 517.. die ook wel opvalt ik denk dat dat me broertje geweest is in mijn 2 tone A manta zwarte onderkant en BLAUWE bovenkant.. was t deze?