C cruez Komt hier geregeld 9 apr 2007 #621 Gisteren in reningelst (Westvlaanderen-België) een witte B gsi met 3 delige spoiler, dikke achterbumper. Zag er heel goed uit, klonk en rook lekker :wub Ik kende hem nog niet, mss iemand anders van de streek wel?
Gisteren in reningelst (Westvlaanderen-België) een witte B gsi met 3 delige spoiler, dikke achterbumper. Zag er heel goed uit, klonk en rook lekker :wub Ik kende hem nog niet, mss iemand anders van de streek wel?
A AGA Lid 9 apr 2007 #622 ik reed gister (donderdag 5 april) van enschede richting utrecht, om een uurtje of 4 toen zag ik op de andere helft een oranje manta a met een soort rek achterop mij tegemoet rijden bij afslag harderwijk, iemand van hier?
ik reed gister (donderdag 5 april) van enschede richting utrecht, om een uurtje of 4 toen zag ik op de andere helft een oranje manta a met een soort rek achterop mij tegemoet rijden bij afslag harderwijk, iemand van hier?
M mantamartin Komt weleens kijken 9 apr 2007 #623 vanochtend rond 10-11 uur een witte B met skai dak op de A6 op weg naar de rit?? en deze was te zien op een oldtimer festival in Venhuizen
vanochtend rond 10-11 uur een witte B met skai dak op de A6 op weg naar de rit?? en deze was te zien op een oldtimer festival in Venhuizen
M mafkACE Komt weleens kijken 9 apr 2007 #624 vanmiddag, half 4. geparkeerd aan de caumerweg te heerlen. een blauwe a :wub ze was mooi:thumbup iemand van hier?
vanmiddag, half 4. geparkeerd aan de caumerweg te heerlen. een blauwe a :wub ze was mooi:thumbup iemand van hier?
M Mich Post best veel 10 apr 2007 #625 Vanmorgen, 5.45 uur, op de N217, een zwarte B. Ging richting Heinenoord.
A Ari Komt weleens kijken 10 apr 2007 #626 Origineel gepost door mantamartin vanochtend rond 10-11 uur een witte B met skai dak op de A6 op weg naar de rit?? en deze was te zien op een oldtimer festival in Venhuizen Ja en komt uit schoorl heb ik me laten vertellen aldaar. Er stond buiten ook nog een rode CC in Venhuizen.
Origineel gepost door mantamartin vanochtend rond 10-11 uur een witte B met skai dak op de A6 op weg naar de rit?? en deze was te zien op een oldtimer festival in Venhuizen Ja en komt uit schoorl heb ik me laten vertellen aldaar. Er stond buiten ook nog een rode CC in Venhuizen.
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 10 apr 2007 #627 Origineel gepost door opelclanermelo Origineel gepost door The_Undertaker Net een grijze B Manta GSI gespot in Ermelo, reed op de rotonde richting Putten, zag er goed uit. Ik reed in mijn witte B Manta, en toeterde. Was de grijze i200 van frederick Nee, was hem niet, heb Frederick's Manta gezien, en die is lichtgrijs, de gespotte Manta was donkergrijs
Origineel gepost door opelclanermelo Origineel gepost door The_Undertaker Net een grijze B Manta GSI gespot in Ermelo, reed op de rotonde richting Putten, zag er goed uit. Ik reed in mijn witte B Manta, en toeterde. Was de grijze i200 van frederick Nee, was hem niet, heb Frederick's Manta gezien, en die is lichtgrijs, de gespotte Manta was donkergrijs
L LOSS Lid 10 apr 2007 #628 Gespot: Gele manta B Maandag 9 april. Kruispunt bij kaatsheuvel Aardige roestrijder.
M mafkACE Komt weleens kijken 10 apr 2007 #629 Vandaag deze gespot. iemand van hier? iig MOOIE Rally uitvoering, superstrak :thumbup je hebt m tegenover mijne gezet in de parkinggarage
Vandaag deze gespot. iemand van hier? iig MOOIE Rally uitvoering, superstrak :thumbup je hebt m tegenover mijne gezet in de parkinggarage
M Maartuh Komt hier geregeld 10 apr 2007 #630 vandaag een zilvergrijze manta B in prinsenbeek gespot! reed zelf in men saaie peugeot van het werk dus viel niet op
vandaag een zilvergrijze manta B in prinsenbeek gespot! reed zelf in men saaie peugeot van het werk dus viel niet op
B Beaten Komt weleens kijken 11 apr 2007 #631 vanmorgen van 7:50 tot 8:00 reed ik [jammer genooeg met een lelijke Xantia ertussen] achter een wit/grijze B manta aan.. Was langs het kanaal in Helmond [van de spoorwegovergang tot in Aarle Rixtel] volgens mij was het een 1.8S :hmmz iemand van hier?
vanmorgen van 7:50 tot 8:00 reed ik [jammer genooeg met een lelijke Xantia ertussen] achter een wit/grijze B manta aan.. Was langs het kanaal in Helmond [van de spoorwegovergang tot in Aarle Rixtel] volgens mij was het een 1.8S :hmmz iemand van hier?
M mafkACE Komt weleens kijken 11 apr 2007 #632 vandaag, loop naar mn auto na school. staat er een vettig geel kadetje naast me http://www.dropshots.com/mafkACE daar zie je de foto. met nog wat andere fotokes
vandaag, loop naar mn auto na school. staat er een vettig geel kadetje naast me http://www.dropshots.com/mafkACE daar zie je de foto. met nog wat andere fotokes
B Beaten Komt weleens kijken 11 apr 2007 #633 vandaag alweer een manta gespot tussen Veghel en Den Bosch kwam ik een mat groene A manta tegemoet gereden zat welw at werk aan :hmmz ikzelf reed in een Smart [shame on me]
vandaag alweer een manta gespot tussen Veghel en Den Bosch kwam ik een mat groene A manta tegemoet gereden zat welw at werk aan :hmmz ikzelf reed in een Smart [shame on me]
D dikke Lid 11 apr 2007 #634 gister gespot op industrie terrein ekkersrijt in son een oranje manta a stond bij tridec steering was zo te zien een rest project in aanbouw iemand van hier
gister gespot op industrie terrein ekkersrijt in son een oranje manta a stond bij tridec steering was zo te zien een rest project in aanbouw iemand van hier
M mantaboy1967 Lid 12 apr 2007 #635 Van morgen in nieuwegein rond 08:15 een grijze manta GSI gespot bij de kruising van garage zwart. iemand van hier mischien. grt
Van morgen in nieuwegein rond 08:15 een grijze manta GSI gespot bij de kruising van garage zwart. iemand van hier mischien. grt
C City Komt weleens kijken 12 apr 2007 #636 Volgens mij heb ik die zondag ook gezien ik zag m in een schim voorbij rijden was in de buurt van vreeswijk/lekboulevard richting de sluizen.
Volgens mij heb ik die zondag ook gezien ik zag m in een schim voorbij rijden was in de buurt van vreeswijk/lekboulevard richting de sluizen.
M mantaboy1967 Lid 13 apr 2007 #637 Hm ik heb hen nog nooit gezien , ik woon in de buurt van vreeswijk.
M Mikie Komt weleens kijken 13 apr 2007 #638 Het wordt nog druk in nieuwegein met manta 's :thumbup:wors
B Beaten Komt weleens kijken 13 apr 2007 #639 wat mij opvalt is dat ik altijd [A] Manta's tegenkom die geen lid zijn van de mantaclub en niet actief zijn hier op het forum
wat mij opvalt is dat ik altijd [A] Manta's tegenkom die geen lid zijn van de mantaclub en niet actief zijn hier op het forum
K kadett-c-coupe Post best veel 13 apr 2007 #640 DAN MOET JE ZIELTJES WINNEN! leg ze een foldertje van de MANTA CLUB onder de ruitenwisser