Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
70-RU c kadett limo rood met witte viperstrepen en witte multispaaks velgen en stalen velg rechts achter verlaagd.. autowijk tegen over het oude gebouw van HDM.11.05 uur
Vandaag weer 2x prijs. Een keer rond 15 u een D in Geleen. Een groene 5 deurs alla die van andreas met grote velgen eronder. En een andere D, stond naast een c-rekord, was tegen 17,30u., kleur ben ik even kwijt (wit?? Geen idee meer) in het centrum van Haelen bij de kerk. Mensen van hier??
ik ben het niet geweest dus ja ik weet ook niet wie het is.
Mja, ik d8 groene d-kadett in limburg, ken er maar een wezen maar toch niet dus.
Ik zal eens kijken welk kenteken enzo, kweet nie of ik er morgen weer langs kom. Heb weer een filiaal in Geleen en dan steek ik vanaf da winkelcentrumpje vooraan in geleen door die wijk dat je uit zo'n eenrichtingweggetje bij de DSM uitkomt.
Heb er morgen zo nog wel wat die ga spotten. Morgen EIndhoven, bakel, geleen, amersfoort en waars. apeldoorn.
2x beige d-kadett (wellicht dezelfde) s'morgens vroeg in Eindhoven een beige op de tongelreseweg en de randweg. Later ook eentje in Bree België in het centrum. Rond 17u een zwarte c-kadett gespot nabij het station van amersfoort.
70-RU c kadett limo rood met witte viperstrepen en witte multispaaks velgen en stalen velg rechts achter verlaagd.. autowijk tegen over het oude gebouw van HDM.11.05 uur
Fredje?
En gisterenmorgen stond die op de Berlagelaan vlakbij het kruispunt met de Lieve de keylaan/Oudebosschebaan