Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1880640&tid=46746&author=vectra208v][rquote=1880593&tid=46746&author=crossagek][rquote=1880535&tid=46746&author=vectra208v]oke kon weze rijden ook best veel rode btjes hier in de omgeving.[/rquote]
ja klopt , ik rijd nu dagelijks vanaf het UMCG over de A7 naar drachten en kom dagelijks zeer veel leuke opels tegen , maar om ze allemaal te onthouden en te posten lukt me niet hahaha[/rquote]
misschien dat ik je deze of volgende week een keer spot of jij mij....moet waarschijnlijk weer ff naar het martini ziekenhuis.
dus vanaf peize/hoogkerk tot afslag/oprit martini blauwe vec B[/rquote]
Ik ben te herkennen aan een zwarte astra G wagon met een irmscher plaatje op de achterklep en een chromen rand onder aan de achterklep . En als het goed is deze week te herkennen aan embleemloze grill en booskijkers :angel
[rquote=1880797&tid=46746&author=crossagek][rquote=1880640&tid=46746&author=vectra208v][rquote=1880593&tid=46746&author=crossagek][rquote=1880535&tid=46746&author=vectra208v]oke kon weze rijden ook best veel rode btjes hier in de omgeving.[/rquote]
ja klopt , ik rijd nu dagelijks vanaf het UMCG over de A7 naar drachten en kom dagelijks zeer veel leuke opels tegen , maar om ze allemaal te onthouden en te posten lukt me niet hahaha[/rquote]
misschien dat ik je deze of volgende week een keer spot of jij mij....moet waarschijnlijk weer ff naar het martini ziekenhuis.
dus vanaf peize/hoogkerk tot afslag/oprit martini blauwe vec B[/rquote]
Ik ben te herkennen aan een zwarte astra G wagon met een irmscher plaatje op de achterklep en een chromen rand onder aan de achterklep . En als het goed is deze week te herkennen aan embleemloze grill en booskijkers :angel[/rquote]
[rquote=1880704&tid=46746&author=groenetijger][rquote=1880685&tid=46746&author=prayer]vanmorgen weer even naar groenetijger gezwaaid [/rquote]
Ja en ik zwaaide weer es terug :angel
Je reed lekker door hehe
Maarre jou wagen blijft echt een hele vette bak :wors :wors[/rquote]
Ja, me bed lag weer eens te lekker, was beetje aan de late kant.
Toch leuk zo die aangepaste opeltjes op de weg,
Kom D-Gek ook vaak tegen op hetzelfde stuk in zn d kadett.
een corsa a gespot gisterochtend op de A15 ging richting gorinchem/nijmegen.... mat blauw met een checker dak... 2 kuipstoelen en een mooi geluid uit de uitlaat...
leek verdacht veel op mayhem, het was rond een uur of 6 sochtends ter hoogte van barendrecht
25-5-11 om 17.50 op A50 van Arnhem richting Apeldoorn vlaakvoor "De Somp" ... welke 2 dames achter in een zwarte Corsa B besloten mij even grondig te inspecteren door de achterruit... terwijl ik met me linkerbeen bijna geheel op 't dash lag van me werkbussie ... heb even geknipperd en toen in gehaald :angel
om 15:30 een mooie corsa a mooi blauw met kuipstoelen erin witte achterlichten cleaned achterklep.fj-lv-!! stond bij j.opmeer isolatie bedrijf rotterdam.wie o wie
hahahaha nee niet de zwarte dett gsi,ik denk dat jij die gsi bedoel van vanessa de oude gsi van koks.met ronals eronder.ik kwam rond die tijd bij het bedrijf binnen of het bedrijf nog mensen zocht.ik woon tegenover het bedrijf.maar ziet er goed uit hoor de corsa.